Nvidia prezentuje możliwości RTX w księżycowym demo
Autor: Zbyszek | źródło: Nvidia | 11:37
(5)
Najistotniejsza z nowości wprowadzonych w architekturze Nvidia Turing to dedykowane jednostki RayTrace Core. Dzięki nim wydajność w obliczeniach związanych ze śledzeniem promieni ma być 25-krotnie wyższa niż w architekturze Pascal. Nowa technika zostanie wykorzystana w grach przede wszystkim do obliczeń związanych z oświetleniem przy uwzględnieniu refleksji i światła odbitego od innych powierzchni, oraz renderowaniem realistycznie wyglądających cieni. Możliwośći RTX były już prezentowanie w połowie sierpnia podczas prezentacji architektury Turing. Teraz Nvidia przygotowała nowe demo, w którym RTX służy do symulacji ruchu słońca wokół księżyca i jego wpływie na oświetlenie powierzchni księżyca i astronautów.
Właściwy fragment w którym pokazane są możliwości RTX zaczyna się w 12 sekundzie filmiku:
<
Wcześniejsza prezentacja możliwości RTX z sierpniowej konferencji Nvidia:
ummm (autor: Mario2k | data: 16/10/18 | godz.: 16:20) So little for So much
c.d. (autor: pwil2 | data: 17/10/18 | godz.: 11:13) "I've downgraded from 416.16 to 399.24 after watching this video and it's true. I've gained up to 10 fps in Assassin's Creed Unity and there are less bugs also."
wiedziałem ! (autor: faf | data: 17/10/18 | godz.: 11:25) nie było lądowania !
to spisek a renderowali na kartach Nvidii
czym sie tu podniecac... (autor: g5mark | data: 17/10/18 | godz.: 22:19) jakims demem. RTX bedzie ulepszone w kolejnej albo jeszcze nastepnej generacji. Obecnie szkoda szmalu dema w 2K
D O D A J K O M E N T A R Z
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.