Organizowanie wszelkiego rodzaju eventów, których celem jest, jak potocznie zwykło się mawiać, wychodzenie do ludzi i pozyskiwanie nowych klientów, to od lat sprawdzony sposób na budowanie pozytywnego wizerunku przez znane marki. Nic bowiem nie potrafi równie skutecznie wzbudzić zainteresowania danym produktem lub usługą niż opowiadanie o jego/jej zaletach przez osobę specjalnie do tego przygotowaną.
Warto jednak zadbać o to, by wywód marketingowca był nie tylko doskonały pod względem merytorycznym, ale także miło kojarzył się słuchaczom, gdy już dobiegnie końca. A pendrive reklamowy może nam w tym bardzo pomóc. Mały gadżet, a cieszy Gadżety z logo danego przedsiębiorstwa są zawsze z chęcią przyjmowane przez uczestników danej imprezy. Są one bardzo różnorodne, choć najczęściej można otrzymać długopis, kubek czy balon. Najbardziej podatne na reklamę bywają dzieci, więc to głównie z myślą o nich powstają gadżety reklamowe, ale właściwie przedstawiciele wszystkich grup wiekowych lubią otrzymywać drobne upominki zupełnie za darmo. A jeśli otrzymany drobiazg może okazać się przy tym funkcjonalny i odporny na uszkodzenia, wtedy radość z jego posiadania jest jeszcze większa. Pendrive reklamowy stanowi najlepsze tego potwierdzenie. Nie dość bowiem, że można na nim łatwo umieścić logo firmy, to na dodatek przyda się dosłownie każdemu – zarówno dziecku, jak i osobie dorosłej. Reklama dźwignią handlu Szansa na to, że to wizerunek przedsiębiorstwa ulegnie poprawie w oczach właściciela tego niewielkiego urządzenia jest naprawdę duża. Potwierdziły to m.in. badania Promotional Products Association International. Wynika z nich, że pendrive reklamowyto gadżet, po który sięgamy niemal codziennie, a co za tym idzie – spoglądamy równie często na niego i widzimy na jego obudowie obrazki przywołujące miłe wspomnienia, związane z osobą, która podarowała nam nośnik pamięci. Wówczas szansa na to, że uczestnik wcześniej zorganizowanego eventu z chęcią weźmie udział także w kolejnym i skorzysta z usług firmy obdarowującej go niespodziankami, znacząco wzrasta. Jeśli weźmiemy pod uwagę niewielki koszt produkcji takich pendrive’ów i możliwość umieszczenia na nich właściwie wszystkiego, czego chcemy, zyskamy idealny sposób na budowanie naszego wizerunku, co w XXI wieku jest szczególnie istotne, gdyż powszechnie wiadomo, że reklama dźwignią handlu, więc opłaca się zadbać o to, by była jak najbardziej skuteczna, a przy tym niezbyt nachalna.
foto: fotolia.com, 228312365 | Autor: Olga
|