Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2021
Poniedziałek 24 grudnia 2018 
    

Nvidia wykastruje Turinga z rdzeni RT i wsadzi go do serii GTX 1100?


Autor: Wedelek | źródło: Guru3D | 05:59
(9)
Akceleratory z serii RTX nie należą do tanich przez co starsze karty z GPU Pascal nadal sprzedają się świetnie. Zwłaszcza, że aby cieszyć się technologią śledzenia promieni realnie potrzebujemy minimum modelu RTX 2080, bo słabszy RTX 2070 radzi sobie średnio z tym zadaniem. Mimo to Nvidia chce wprowadzić na rynek jeszcze co najmniej jedną kartę z tej serii – RTXa 2060 bazującego na GPU TU106-200. Nieoficjalne źródła podają, że koszt zakupu takiego akceleratora nadal będzie dość wysoki i dlatego do sprzedaży trafi też seria GeForce GTX 1100 bazująca na GPU Turing z rdzeniami Tensor i CUDA, ale bez RT.

Ponoć jednym z pierwszych przedstawicieli nowych GTXów będzie model GeForce GTX 1160 zbudowany w oparciu o GPU TU116. Jeśli wierzyć tym doniesieniom Nvdia rozdzielając swoją ofertę na dwie niezależne rodziny chce zadowolić zarówno entuzjastów nowych technologii jak i pragmatyków, dla których liczy się przede wszystkim stosunek ceny do możliwości.


 

    
K O M E N T A R Z E
    

  1. teraz pytanie... (autor: Qjanusz | data: 24/12/18 | godz.: 08:31)
    czy są to klasyczne Turingi z uwalonymi rdzeniami RT, czy nVidia zaprojektowała nowy chip?
    Jeżeli nowy, to chyba zakumali że opieranie oferty na drogiej nowince widmo, nie jest najlepszym pomysłem.


  2. @1. (autor: pwil2 | data: 24/12/18 | godz.: 09:37)
    Będzie lipa. Bez zasypania rynku tanimi modelami RTX chodzącymi choć w 720p30 ;-) nie przyjmie się (prędko) RT. Kolejna technologia po PhysX/GSync, która zostaje zakopana żywcem przez zachłanność nVidii.

  3. zakładam (autor: Mario2k | data: 24/12/18 | godz.: 10:28)
    Że gdyby się postarali i zapodali GTX 1180Ti to ten w większości gier byłby szybszy od RTX 2080Ti.
    Niestety nie mają w tym żadnego interesu więc tego nei zrobią


  4. ad2 whehe (autor: MacLeod | data: 24/12/18 | godz.: 20:30)
    Zachlannosc:))))))))) Brak konkurencji firemkowcu. Moga robic co chca.

  5. konkurencja jest :) (autor: Mario2k | data: 26/12/18 | godz.: 03:40)
    Ale leży na całej lini i kwiczy.
    Dla szarych graczy jest pełno fajnych kart na rynku wtórnym
    RX 480 w cenie poniżej 500zł to całkiem fajna konkurencja ;) ebay alllegro


  6. pwil2 (autor: pawel1207 | data: 26/12/18 | godz.: 16:28)
    zachlannosc ? kupili rozwineli wiec dzlaczego maja dawac za darmo w tym kontekscie amd kradnie na potege bo adaptuje rozwiazania oparte o open source przedstawiajac je jako swoje :D :D a rtx nie przyjmie sie przez glupkowatych idiotow ktorzy jada po niej nie majac jej ani nie majac pojecia jak to dziala bo za drogo :D :D :D :D i ttyle w temacie chip jest spory wiec tanio nie bedzie jesli raytracking sie nie przyjmie to bedzie mocny krok wstecz w grafice co zawdzieczacie rownierz hejterom wylewajacym masy mulu majacym nadzieje ze nastepna seria bedzie o polowe tansza :D owszem bedzie ale zapomnijcie o rtxie i tyle w temacie .. fak ze nv wtopila pare razy ale hejt i tony mulu jaki przy tym powstal ze strony osob ktorzy ani owych kart nie mieli aie nie zamiezali ich kupic wrecz wylewal sie z komentarzy i po forach nagle mielismy setki tysiecy specow od raytrackingu ktorzy nawet nie maja pojecia jak owa technologia dzial i co moze dac w przyszlosci najwiekszy placz byl bo nie da sie grac bo z wlaczonym raytrackingiem nie w 4k spada ponizej 60 klatek :D rece opadaja ..

  7. @6. (autor: pwil2 | data: 28/12/18 | godz.: 02:12)
    By nie zarżnąć tej świni zbyt szybko. Lepiej podtuczyć trochę. Mało kto jest tak naiwny, żeby się napalać na obecne RT, jak babcie na garnki z pokazów :D Później pożytek będzie taki jak z dedykowanych kart PhysX ;) Wtedy co naiwniejsi je kupili i zostali zrobieni bez mydła.

  8. c.d. (autor: pwil2 | data: 28/12/18 | godz.: 02:14)
    Dziś widać, że nVidia nawaliła w pory i teraz okrakiem wycofuje się z przemianowania całej serii GTX1000 w RTX2000.

  9. pwil (autor: pawel1207 | data: 29/12/18 | godz.: 13:23)
    wypuszczasz produkt patrzysz czy sie sprzedaje skoro sie nie sprzedaje to znaczy ze nie ma na niego zapotrzebowania proste dlatego fizyka w grach lezy i kwiczy do dzisiaj nv widziac sytuacje nie ukatrupila projekcu tylko zmienila koncepcje integujac to z gpu efekt malo kto korzysta z physx pomimo iz jest dostepny niemal na kardej karcie nv efekt soft zatzymal sie w rozwoju havok praktycznie sie nie rozwinal itd nv doszlo do wniosku skoro niemal nikt nie korzysta to po cholere pchac w to kase i zasoby logiczne ? amd fizyke kompletnie olalo nawet nie wiedzialo jak do tego podejsc a ze w konsolach jest kulawe amd i karzdy dev silnik fizyczny sam sobie pisze to efekt jest jaki jest :D produkt tworzy sie dla mozliwie jak najwieszego rynku podobnie z rtxem karzdy kto myslal i zdawal sobie sprawe ile potrzeba aby raytracing byl w rt chocby w 30 klatkach w tej jakosci zdaje sobie sprawe jak daleko w tej kwestii poszla nv .. efekt hejt placz zgrzytanie zebow i wielka tragedia najlepsze jest ze najwiekszy placz byl u osob ktore kart nie kupily albo siedza jeszcze na 970 :D.. efekt bedzie ten sam wiele ludzi nie kupilo rtxa bo oczytalo sie od ludzi z 970 :D jaki to 2080 jest beznadziejny bo on ma np 3 letnie amd na ktorym mu absolutnie wszystko dziala w 4 k w100 fpsah zapominajac dodac ze gra jedynie w csa i pasjansa teraz nie bedzie bo przebrzydla nv wprowadza rtxa i rajtracerowany :D pasjans nawet mu nie ruszy no k..a placz musial byc :D. wiec wlasnie patrzymy jak zarzynany jest niemal najwiekszy postep jesli chodzi o grafike w grach niemal od dekady skonczy sie na tym ze rtx bedzie dostepny jedynie dla quadro i moze dla titanow przy czym rozwoj mocno zwolni ... no coz nie po raz pierwszy cos goszego wypiera cos lepszego ..


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.