Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Czwartek 14 lutego 2019 
    

Unreal Engine 4 z obsługą śledzenia promieni


Autor: Wedelek | źródło: Guru3D | 17:28
(4)
Unreal Engine w wersji 4.2.2 doczekał się wsparcia dla funkcji związanych ze śledzeniem promieni światła (Ray Tracing). Epic zdecydował się w tym przypadku na implementację rozwiązania powiązanego z bibliotekami DirectX i nazwanego po prostu DirectX Raytracing (DXR). Dzięki temu nie ma sztucznego ograniczenia do jednej konkretnej rodziny kart graficznych lub produktów konkretnego producenta. Na liście efektów i parametrów współpracujących z techniką śledzenia promieni znajdziemy między innymi: światła obszarowe, refleksy, okluzję otoczenia, miękkie cienie, przezierność czy globalne oświetlenie.

Obecnie wsparcie dla DXR zapewniają gry Battlefield V i Metro Exodus, ale w przyszłości lista ta powinna bardzo szybko się rozrosnąć.


 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. taki RayTracing jak w demie z Star Wars (autor: Mario2k | data: 15/02/19 | godz.: 10:49)
    W grach przy 60 fps zobaczycie dopiero za 2 lata jak wyjdzie nowa generacja kart RTX.

  2. @temat. (autor: Mariosti | data: 15/02/19 | godz.: 12:03)
    Szturmowcy to bardzo wdzięczny temat wizualny na takie demko. Od największym problemem jak zawsze jest ludzka skóra, twarz, mimika i włosy.

    Niemniej jednak wygląda to super.


  3. RT już śmiga rewelacyjnie dla map wielkości windy. (autor: Gakudini | data: 15/02/19 | godz.: 14:26)
    Teraz poczekamy na sprzęt który ogarnie coś większego ;-)

  4. Musimy jeszcze poczekać na lepsze rozwiązania techniczne. (autor: FranekKosi | data: 15/02/19 | godz.: 14:55)
    Ale to kilka lat maksymalnie.Jak TSMC nie znajdzie sposoby jak produkować w miarę tanio tranzystory wykonane w litografii pod nazwą 3nm lub mniej jak to zrobił Samsung , który już dawno jest przygotowany na wielokrotne mostkowanie i zobaczymy jaką poprawę przyniesie dodanie kolejnej płetwy.
    Okaże się także kto wymiękł w tej rywalizacji i czy USA dalej będzie się liczyć w wyścigu technologii.


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.