Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Środa 29 maja 2019 
    

Nvidia udostępni bezpłatnie grę Quake II RTX


Autor: Zbyszek | źródło: Nvidia | 05:26
(7)
Nvidia zapowiedziała podczas targów Computex, że w ramach promocji swojej techniki RayTracingu a także jako prezent dla osób, które zakupiły karty GeForce RTX, udostępni całkowicie za darmo grę Quake II RTX. Udostępniona gra będzie znacznie ulepszoną pod względem graficznym wersją gry Q2VKPT, czyli oryginalnego Quake 2 przeniesionego do nowego API Vulkan i wzbogaconego o efekty śledzenia promieni dzięki wykorzystaniu biblioteki VK_NV_ray_tracing. Zmiany wprowadzone przez Nvidię do Q2VKPT są na tyle znaczące, że producent zdecydował się nadać jej nową nazwę, czyli Quake II RTX.

Quake II RTX będzie dostępny do pobrania za darmo od 6 czerwca. Poniżej (w języku angielskim) lista zmian względem oryginału, Q2VKPT


- Improved Global Illumination rendering, with three selectable quality presets, including two-bounce GI
- Multiplayer support
- Time of day options that radically change the appearance of some levels
- New weapon models & textures
- New dynamic environments (Stroggos surface, and space)
- Better physically based atmospheric scattering, including settings for Stroggos sky
- Real-time reflectivity of the player and weapon model on water and glass surfaces, and player model shadows, for owners of the complete game (the original Shareware release does not include player models)
- Improved ray tracing denoising technology
- All 3,000+ original game textures have been updated with a mix of Q2XP mod-pack textures and our own enhancements
- Updated effects with new sprites and particle animations
- Dynamic lighting for items such as blinking lights, signs, switches, elevators and moving objects
- Caustics approximation to improve water lighting effects
- High-quality screenshot mode that makes your screenshots look even better
- Support for the old OpenGL renderer, enabling you to switch between RTX ON and RTX OFF
- Cylindrical projection mode for wide-angle field of view on widescreen displays



 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. bardzo fajna akcja nVidii, (autor: Qjanusz | data: 29/05/19 | godz.: 09:48)
    w świecie posuchy RT, w którym zdaje się chyba nawet za benchmarki RT trzeba płacić.


  2. Łooo panie. (autor: Muchomor | data: 29/05/19 | godz.: 12:34)
    Ostatnio zdecydowałem, że przy zmianie karty graf., to chyba dam sobie spokój z planowanym 2060 i wezmę jednak 1660, ale w tej sytuacji, to może jednak dopłacę do 2060.

  3. By była (autor: kombajn4 | data: 29/05/19 | godz.: 15:17)
    to fajna akcja jakby się postarali i gra wyglądała by lepiej niż zmodowany Quake II bez zasmarkanego RT. A nie wygląda lepiej.

  4. @3. (autor: SonyWali | data: 29/05/19 | godz.: 22:06)
    Święta prawda. Wszystko w tej wersji świeci się jak psu jajca na wiosnę.

  5. Chyba (autor: biuro74 | data: 30/05/19 | godz.: 09:21)
    ktos tu nie wyczul idei przeniesienia gry do nowego API. W koncu co sie dziwic Azjatom, ich gust zawsze bedzie odbiegal od reszty :)

  6. biuro74 (autor: kombajn4 | data: 30/05/19 | godz.: 10:32)
    Jakiego nowego API jak to działa pod OpenGL?

  7. @kombajn4 (autor: Dzban | data: 30/05/19 | godz.: 10:48)
    Czytał newsa? Pod vulkanem teraz będzie działać ale chyba tylko dla kart RTX.

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.