TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Wtorek 9 lipca 2019 |
|
|
|
Pokolenie Z woli Instagrama i Snapchata zamiast Facebooka i Twittera Autor: Wedelek | źródło: Tech Spot | 05:01 |
(3) | Facebook to bezsprzecznie jeden z najpopularniejszych serwisów społecznościowych. Co miesiąc korzysta z niego około 2,38 miliarda użytkowników. Jednak są to przede wszystkim osoby po 20-tym roku życia. Młodsi ludzie należący do pokolenia Z (urodzeni po 1996 roku) wolą inne portale. Do takiego wniosku doszli pracownicy Business Insidera, którzy w ankiecie internetowej zbadali preferencje 1884 młodych amerykanów w wieku 13 – 21 lat. 64,59% respondentów zadeklarowało częste korzystanie z Instagrama, 62,5% codziennie używa YouTube’a, a 51,31% posiada konta na Snapchacie. Jednocześnie 9,3% z nich w ostatnim czasie porzuciło YouTube’a, a 18% rozstało się ze Snapchatem.
Najwięcej młodych użytkowników straciły jednak te portale, które są popularne wśród nieco starszych osób (od 25 wzwyż). Facebooka porzuciło 30% z nich, KiKa (komunikator internetowych) przestało używać 29,7% ankietowanych, Skype’a odinstalowało 24,6%, a z Twitera i Instagrama zrezygnowało odpowiednio 21% i 20,3% przedstawicieli pokolenia Z.
Mamy więc kolejne, oficjalne potwierdzenie starej tezy mówiącej, że młodzi ludzie poszukując własnej tożsamości odcinając się bardzo często od zainteresowań przejawianych przez ich rodziców.
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
K O M E N T A R Z E |
|
|
|
- Dziwne... (autor: Kenjiro | data: 9/07/19 | godz.: 08:58)
Skoro rodzice tegoż pokolenia najczęściej nie używają żadnego z powyższych ;-)
- Jeszcze jedna albo dwie generacje (autor: pandy | data: 9/07/19 | godz.: 20:11)
i do łask wróci pisanie tradycyjnej poczty (papierowe listy i widokówki)
- @2. (autor: Mariosti | data: 10/07/19 | godz.: 14:36)
Taaa, tylko jak te dzieci będą papierowe listy pisać skoro nie potrafią pisać?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|