Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Poniedziałek 19 sierpnia 2019 
    

Ray Tracing w kolejnych grach, Nvidia prezentuje zrzuty ekranu


Autor: Zbyszek | źródło: WccFTech | 13:16
(8)
Podczas targów Gamescom Nvidia zapowiedziała, jakie tytuły gier otrzymają w najbliższym czasie wsparcie dla techniki śledzenia promieni, czyli Ray Tracingu (RTX). Będą to: Minecraft, Watch Dogs: Legion, Dying Light 2, Metro Exodus, Call of Duty: Modern Warfare, Wolfenstein: Youngblood, Control, Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 oraz SYNCED: Off-Planet. Poszczególne z wymienionych gier zyskają obsługę RTX jeszcze w tym roku lub w przyszłym roku, a Nvidia współpracuje z ich producentami nad implementacja RTX. Zaprezentowano także zrzuty ekranu z włączoną techniką RTX.


 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Mam takie spostrzeżenie nieco przewrotne (autor: XTC | data: 19/08/19 | godz.: 18:09)
    Że patrząc jak relatywnie niewiele jakości wnosi rtx trzeba oddać szacunek wszystkim programistom engine za opracowanie i wdrożenie uproszczonych metod renderowania scen dających tak dobre efekty bez wspomagania rtx.

  2. Ray tracing jest tak zasobozerny (autor: rookie | data: 19/08/19 | godz.: 18:59)
    Co może doprowadzić do końca tej technologii, jak telewizory 3d czy akceleratory dźwięku przestrzennego (np Aureal).
    Efekt finalny RT bywa ciekawy,ale wymaga wiele dodatkowej pracy od developerów, a czy będzie to docenione to rosyjska ruletka. Niektóre produkcję bez RT są tak dopracowane,że RT nie wnosi rewolucji, polepsza jedynie odrobinę...


  3. rookie (autor: pawel1207 | data: 19/08/19 | godz.: 22:44)
    wlasnie nie wymaga to jest zaleta rt ze efekty sa o wiele lepsze a pracy znacznie mniej..rt to nie tylko odbicia ale i oswietlenie na razie gry robi sie tak aby wygladaly bez rt czyli dubluje sie prace w pewnym sensie zn nie dokonca bo rt to tylko dodatek jesli to sie z czasem zmieni czyli gra bedzie wymagac od a do z raytracingu efekty i korzysci z tej technologi beda o niebo wieklsze niz obecnie warunek jest jednak taki ze ta czesc odpowiedzialna za rt musi byc co najmniej co najmniej kilkukrotnie bardziej wydajna niz obecnie.. ..

  4. jeżeli kolejne karty RTX (autor: Mario2k | data: 20/08/19 | godz.: 00:37)
    Wniosą minimum o 100% więcej wydajności w obliczeniach Ray Tracingu to będzie szansa na ogólne przyjęcie tego standardu przez developerów gier. Przy obecnej wydajności RT jest słabo i słabiutko .

  5. Najbardziej (autor: MayheM | data: 20/08/19 | godz.: 14:39)
    spektakularne jest wprowadzenie RTX do pixelowej gry MineCraft.

  6. pawel1207 (autor: kombajn4 | data: 21/08/19 | godz.: 06:21)
    Przepraszam bardzo ale kogo do diabła (może poza właścicielami studia produkującego grę bo to oni płaca programistom), niby interesuje czy zespół pracujący nad grą XYZ się napracował czy odwalił całość w 5 minut korzystając z RT? Liczy się efekt końcowy. A efekt końcowy jest taki że z RT całość wygląda prawie identycznie za to optymalizacja leci na pysk.

  7. cd.. (autor: kombajn4 | data: 21/08/19 | godz.: 06:25)
    Osobiście oleje grę , choćby była najlepsza na świecie, jeśli będzie miała w wymaganiach minimalnych kartę z górnej półki dzięki której po włączeniu DLSS będzie 60 fps w 1080p. Bo na dzień dzisiejszy tak by wyglądały wymagania sprzętowe gry zrobionej od A do Z z wykorzystaniem RT panie kolego.

  8. kombajn4 (autor: pawel1207 | data: 22/08/19 | godz.: 00:47)
    jak ati wprowdzi raytracin bedziesz pial z zachwytu i serio 2060 to karta z gornej polki ..:D

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.