TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Poniedziałek 19 sierpnia 2019 |
|
|
|
Ray Tracing w kolejnych grach, Nvidia prezentuje zrzuty ekranu Autor: Zbyszek | źródło: WccFTech | 13:16 |
(8) | Podczas targów Gamescom Nvidia zapowiedziała, jakie tytuły gier otrzymają w najbliższym czasie wsparcie dla techniki śledzenia promieni, czyli Ray Tracingu (RTX). Będą to: Minecraft, Watch Dogs: Legion, Dying Light 2, Metro Exodus, Call of Duty: Modern Warfare, Wolfenstein: Youngblood, Control, Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 oraz SYNCED: Off-Planet. Poszczególne z wymienionych gier zyskają obsługę RTX jeszcze w tym roku lub w przyszłym roku, a Nvidia współpracuje z ich producentami nad implementacja RTX. Zaprezentowano także zrzuty ekranu z włączoną techniką RTX.
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
K O M E N T A R Z E |
|
|
|
- Mam takie spostrzeżenie nieco przewrotne (autor: XTC | data: 19/08/19 | godz.: 18:09)
Że patrząc jak relatywnie niewiele jakości wnosi rtx trzeba oddać szacunek wszystkim programistom engine za opracowanie i wdrożenie uproszczonych metod renderowania scen dających tak dobre efekty bez wspomagania rtx.
- Ray tracing jest tak zasobozerny (autor: rookie | data: 19/08/19 | godz.: 18:59)
Co może doprowadzić do końca tej technologii, jak telewizory 3d czy akceleratory dźwięku przestrzennego (np Aureal).
Efekt finalny RT bywa ciekawy,ale wymaga wiele dodatkowej pracy od developerów, a czy będzie to docenione to rosyjska ruletka. Niektóre produkcję bez RT są tak dopracowane,że RT nie wnosi rewolucji, polepsza jedynie odrobinę...
- rookie (autor: pawel1207 | data: 19/08/19 | godz.: 22:44)
wlasnie nie wymaga to jest zaleta rt ze efekty sa o wiele lepsze a pracy znacznie mniej..rt to nie tylko odbicia ale i oswietlenie na razie gry robi sie tak aby wygladaly bez rt czyli dubluje sie prace w pewnym sensie zn nie dokonca bo rt to tylko dodatek jesli to sie z czasem zmieni czyli gra bedzie wymagac od a do z raytracingu efekty i korzysci z tej technologi beda o niebo wieklsze niz obecnie warunek jest jednak taki ze ta czesc odpowiedzialna za rt musi byc co najmniej co najmniej kilkukrotnie bardziej wydajna niz obecnie.. ..
- jeżeli kolejne karty RTX (autor: Mario2k | data: 20/08/19 | godz.: 00:37)
Wniosą minimum o 100% więcej wydajności w obliczeniach Ray Tracingu to będzie szansa na ogólne przyjęcie tego standardu przez developerów gier. Przy obecnej wydajności RT jest słabo i słabiutko .
- Najbardziej (autor: MayheM | data: 20/08/19 | godz.: 14:39)
spektakularne jest wprowadzenie RTX do pixelowej gry MineCraft.
- pawel1207 (autor: kombajn4 | data: 21/08/19 | godz.: 06:21)
Przepraszam bardzo ale kogo do diabła (może poza właścicielami studia produkującego grę bo to oni płaca programistom), niby interesuje czy zespół pracujący nad grą XYZ się napracował czy odwalił całość w 5 minut korzystając z RT? Liczy się efekt końcowy. A efekt końcowy jest taki że z RT całość wygląda prawie identycznie za to optymalizacja leci na pysk.
- cd.. (autor: kombajn4 | data: 21/08/19 | godz.: 06:25)
Osobiście oleje grę , choćby była najlepsza na świecie, jeśli będzie miała w wymaganiach minimalnych kartę z górnej półki dzięki której po włączeniu DLSS będzie 60 fps w 1080p. Bo na dzień dzisiejszy tak by wyglądały wymagania sprzętowe gry zrobionej od A do Z z wykorzystaniem RT panie kolego.
- kombajn4 (autor: pawel1207 | data: 22/08/19 | godz.: 00:47)
jak ati wprowdzi raytracin bedziesz pial z zachwytu i serio 2060 to karta z gornej polki ..:D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|