Użytkownicy urządzeń OnePlus muszą po raz kolejny mierzyć się z wyciekiem danych. Tym razem dotyczy on nazwy użytkownika, telefonu kontaktowego, adresu e-mail, adresu zamieszkania oraz innych danych podawanych na etapie zakupu i dostawy urządzenia. Niestety nie wiadomo jak dużej liczby użytkowników dotyczy wyciek. Firma nie podała takich informacji, a jedynie zapewniła, że wszyscy poszkodowani klienci zostali powiadomieni o wycieku ich danych. Niestety jest to kolejna tak poważna wpadka tego producenta.
Wcześniej w ręce niepowołanych osób trafiły dane dotyczące między innymi kart kredytowych ponad 40 tysięcy klientów. Już wtedy OnePlus zapewniał o poprawie swoich zabezpieczeń. Jak widać poczynione kroki nie pomogły i pozostaje mieć tylko nadzieję, że tym razem uda się w końcu załatać luki w sklepie internetowym.
Ciekaw jestem czy ktoś z Was otrzymał od OnePlusa maila w tej sprawie? Jeśli tak, to pochwalcie się tym faktem w sekcji komentarzy.
K O M E N T A R Z E
kretynskie pole tematu (autor: henrix343 | data: 26/11/19 | godz.: 16:36) Tylko czekam, jak wyciekna nasze dane z e-recept, e-obywateli itp. pierdol, ktore maja tylko ulatwic urzedasom dostep do naszego $.
@temat (autor: Dather | data: 27/11/19 | godz.: 14:33) Nie dostałem maila od OP, to już drugi wyciek u nich... oby nie "do trzech razy sztuka"
D O D A J K O M E N T A R Z
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.