TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Wtorek 25 lutego 2020 |
|
|
|
AMD otwiera w USA sklep z gadżetami dla fanów Autor: Wedelek | źródło: AMD | 05:15 |
(5) | Oddana grupa fanów danej marki to skarb. Tacy ludzie nie tylko wspierają finansowo firmę, ale i w skrajnych przypadkach potrafią nawet pomagać w promowaniu jej produktów. Co najlepsze robią to zupełnie za darmo. Jednym z elementów budujących więź klienta z firmą są akcesoria i gadżety sprzedawane w fanowskich sklepach. Takie przybytki mają między innymi Google i Intel, a czapeczki i kubeczki z ich logo można nabyć na przykład odwiedzając ich siedziby w słonecznej Kalifornii. Niedawno do grona firm z własnym sklepem dla fanów dołączyło AMD, które na terenie USA sprzedaje między innymi ubrania z logo Epyc oraz Ryzena.
Pełną ofertę sklepu znajdziecie TUTAJ.
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
K O M E N T A R Z E |
|
|
|
- produkty AMD są ok, (autor: Qjanusz | data: 25/02/20 | godz.: 10:41)
ale żeby od razu płacić za np. czapkę z napisem Radeon i nosić ją na czerepie... deko przesadą trąci.
Szkoda za to że nie ma w sprzedaży gadżetów typu zalane w akryl obok siebie rdzenie Athona, FXa i Ryzena, jak kiedyś nVidia coś podobnego oferowała ze swojej strony.
- c.d. (autor: pwil2 | data: 25/02/20 | godz.: 11:42)
Loga powinny być bardziej subtelne, a jakość materiału bdb+ (pewnie będzie).
- ja bym (autor: Misiewicz.B | data: 25/02/20 | godz.: 13:52)
tam chciał bokserki z logiem ryzen i napisem "Cores enough for everyone' czy jakoś tak
- @1. (autor: Mariosti | data: 25/02/20 | godz.: 17:35)
Takie coś rozdają zwykle z samplami testowymi bądź na różnych targach technologicznych, głównie recenzentom itp. Ewentualnie w limitowanych premierowych wydaniach procesorów w dużych blaszanych pudełkach itp.
Niemniej jednak fakt, fajnie byłoby mieć przy kluczach taki zepsuty rdzeń Zen2, tak żeby przypominał jak małe są tranzystory :)
- debilne pole tematu (autor: henrix343 | data: 27/02/20 | godz.: 00:58)
nie maja na co kasy wydawac... intel tez w pewnym momencie tak zaczal srac $ i teraz wiadc jak sie to odbija na klientach.
Niechs ie wezma za te AM lepiej.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|