Oddana grupa fanów danej marki to skarb. Tacy ludzie nie tylko wspierają finansowo firmę, ale i w skrajnych przypadkach potrafią nawet pomagać w promowaniu jej produktów. Co najlepsze robią to zupełnie za darmo. Jednym z elementów budujących więź klienta z firmą są akcesoria i gadżety sprzedawane w fanowskich sklepach. Takie przybytki mają między innymi Google i Intel, a czapeczki i kubeczki z ich logo można nabyć na przykład odwiedzając ich siedziby w słonecznej Kalifornii. Niedawno do grona firm z własnym sklepem dla fanów dołączyło AMD, które na terenie USA sprzedaje między innymi ubrania z logo Epyc oraz Ryzena.
produkty AMD są ok, (autor: Qjanusz | data: 25/02/20 | godz.: 10:41) ale żeby od razu płacić za np. czapkę z napisem Radeon i nosić ją na czerepie... deko przesadą trąci.
Szkoda za to że nie ma w sprzedaży gadżetów typu zalane w akryl obok siebie rdzenie Athona, FXa i Ryzena, jak kiedyś nVidia coś podobnego oferowała ze swojej strony.
c.d. (autor: pwil2 | data: 25/02/20 | godz.: 11:42) Loga powinny być bardziej subtelne, a jakość materiału bdb+ (pewnie będzie).
ja bym (autor: Misiewicz.B | data: 25/02/20 | godz.: 13:52) tam chciał bokserki z logiem ryzen i napisem "Cores enough for everyone' czy jakoś tak
@1. (autor: Mariosti | data: 25/02/20 | godz.: 17:35) Takie coś rozdają zwykle z samplami testowymi bądź na różnych targach technologicznych, głównie recenzentom itp. Ewentualnie w limitowanych premierowych wydaniach procesorów w dużych blaszanych pudełkach itp.
Niemniej jednak fakt, fajnie byłoby mieć przy kluczach taki zepsuty rdzeń Zen2, tak żeby przypominał jak małe są tranzystory :)
debilne pole tematu (autor: henrix343 | data: 27/02/20 | godz.: 00:58) nie maja na co kasy wydawac... intel tez w pewnym momencie tak zaczal srac $ i teraz wiadc jak sie to odbija na klientach.
Niechs ie wezma za te AM lepiej.
D O D A J K O M E N T A R Z
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.