Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2022
Środa 26 lutego 2020 
    

GeForce Now ze znacznie niższym opóźnieniem niż Stadia


Autor: Wedelek | źródło: PC Games N | 19:03
(5)
Redaktorzy portalu GameStar przeprowadzili test porównawczy usług Google Stadia oraz GeForce Now sprawdzając która z nich oferuje najniższe opóźnienie w przesyle sygnału. To właśnie ten parametr determinuje jak dużo czasu upłynie od naciśnięcia klawisza do wykonania akcji, a co za tym idzie na odczucia płynące z gry. Na opóźnienie wpływ ma szereg czynników, w tym szybkość i konfiguracja serwerów, rodzaj łącza oraz odległość do serwerowni. Aby wykluczyć wpływ łącza na wyniki test został przeprowadzony na stałym i stabilnym połączeniu z wykorzystaniem wspólnego kontrolera.

Jego rolę pełniła płytka Makey-Makey, która przy każdym wciśnięciu klawisza zapałała diodę LED. Różnica czasu jaka upływała od tego zdarzenia do wykonania ruchu przez postać na ekranie była mierzona przez aparat Olympus TG-6, który nagrywał obraz w 480 klatkach na sekundę. Tak wykonane testy wykazały bezapelacyjne zwycięstwo usługi Nvidii, która w trybie Competetive traciła względem lokalnej maszyny raptem 30ms, wyprzedając przy tym Stadię o kolejne 30ms. Szczegóły znajdziecie poniżej:




 

    
K O M E N T A R Z E
    

  1. 30ms i raptem? (autor: Kenjiro | data: 26/02/20 | godz.: 19:30)
    To jest przecież drugie tyle opóźnienia, czyli każda jest się co najmniej 2 klatki do tyłu. Do tego w 720p, które dzisiaj jest na telefonach, a nie na PC.
    Żenada i tyle.

    PS. Co nie znaczy, że się nie da grać. Da się, tylko opóźnienie jest większe niż przy 15 fps. Przy 15 fps też da się grać...


  2. UPC responsywnosc aplikacji (autor: Damian01 | data: 27/02/20 | godz.: 12:37)
    Dla mnie opóźnienie jest spore. Na padzie ipega 9099, ale myślę że to nie wina pada bo on jest bardzo responsywny. Bardziej stawialbym, że połączenie jest niestabilne (dodam, że to UPC na ethernecie). W testach wychodzi powyżej oczekiwań. Więc może wina usługi. Czym jest tryb competetive i czy tylko na pc można go włączyć. Przydałby się na stronie jakiś ciekawy artykuł pod konfigurację Connect Box z UPC oraz ustawienia aplikacji dla jak najlepszych osiągów


  3. Dodam ze te opoznienia sa i tak... (autor: gantrithor | data: 27/02/20 | godz.: 16:24)
    w dobrych warunkach ja mam na internecei w telefonie okolo 50ms to w geforcenow by to bylo okolo 100 a w stadia jakies 130ms nie dzieki wole juz pograc na kompie.

  4. ... (autor: pwil2 | data: 28/02/20 | godz.: 17:49)
    Porównanie opóźnień 120fps z 60fps

  5. Re: cofam swoje słowa (autor: Damian01 | data: 28/02/20 | godz.: 23:00)
    Responsywność jest świetna (cofam co wcześniej napisałem). Cieszę się już tom clancys the division 2 i Assassin Creed Syndicate kilkanaście godzin (jeszcze wiele przede mną).

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.