Wirus COVID-19 może poważnie zaszkodzić globalnej gospodarce jako całości w ciągu najbliższych kilku tygodni i miesięcy. Jak informują analitycy, jest jednak przynajmniej jeden sektor gospodarki, który dzięki epidemii ma szansę szybciej się rozwijać i uzyskać lepsze od zakładanych wyniki - jest to branża gier komputerowych. Nietrudno wyobrazić sobie dlaczego, ponieważ blokady i kwarantanny przełożyły się na silniejszą aktywność graczy na wszystkich platformach. Kilka dni temu Steam zanotował rekord w postaci 20 milionów graczy jednocześnie.
Co więcej, w czasach powszechnej kwarantanny gry online mogą być przez chwilę jednym ze sposobów na utrzymywanie kontaktów towarzyskich. Ponadto, podczas gdy studia tworzenia gier mogą nadal pracować z domu przy stosunkowo minimalnych zakłóceniach, inne konkurencyjne formy rozrywki, takie jak kino i telewizja, musiały wstrzymywać produkcje i opóźniać premiery kinowe.
K O M E N T A R Z E
Dawniej kazdy kryzys (autor: Wyrzym | data: 21/03/20 | godz.: 08:00) oznaczal bum demograficzny, dzisiaj bum na platformach dystrybucji cyfrowej, takie czasy. $%
... Dziś w drugą stronę... (autor: SebaSTS | data: 21/03/20 | godz.: 08:43) ... No zejdź na spacer... Nie głowa mnie boli, idę spać o 17. Druga strona dzwoni wpadnę z winkiem - expię z kumplem, dziś więcej waluty w grze i bonusy do wszystkiego :-)))))
Najkrótsza droga do niżu demograficznego...
D O D A J K O M E N T A R Z
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.