Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2020
Wtorek 24 marca 2020 
    

Vulkan też dostał wsparcie dla Ray Tracingu


Autor: Wedelek | źródło: Khronos | 05:16
(3)
Na platformę GitHub trafiła poglądowa wersja Ray Tracingu dla API Vulkan, przeznaczona na razie tylko do testów. Wraz z nią do dyspozycji programistów oddano kanał Slackowy o nazwie Khronos Developer, za pomocą którego będzie można zgłaszać zarówno odnalezione błędy jak i sugestie. Finalna wersja tego narzędzia ma być bardzo podobna w implementacji do obecnie dostępnych rozwiązań, dzięki czemu wdrożenie wsparcia dla nowej techniki ma być bardzo łatwe i szybkie. Bardzo ciepło o inicjatywie Khronosa wypowiadają się zarówno Nvidia jak i AMD, które jak nie trudno się domyślić z pewnością dołożą wszelkich starań by Vulkanowy Ray Tracing działał na ich kartach bez zarzutu.

 

    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Vulkan darzę sentymentem bo (autor: Mario1978 | data: 24/03/20 | godz.: 12:34)
    tak jak wiele osób komentujących samo API zgadzam się z twierdzeniem , że jest to spadkobierca Mantle od AMD.Wchłonął go i rozwinął się jeszcze dalej.Będę szczęśliwy jak nie straci mojego uznania i w końcu pokaże dlaczego jest najlepszy.Interesuje mnie tylko i wyłącznie pokazanie przewagi tego API , który będzie korzystał z Hardware przynajmniej na poziomie 80%.

  2. glowna zaleta (autor: pawel1207 | data: 24/03/20 | godz.: 16:45)
    Vulcana jest jego przenosnosc.... bardziej patrze na to jako spadkobierce opengla :D

  3. a w zasadzie (autor: pawel1207 | data: 24/03/20 | godz.: 16:46)
    barziej jako dziecko opengla i mantle :D


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.