TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Wtorek 24 marca 2020 |
|
|
|
Vulkan też dostał wsparcie dla Ray Tracingu Autor: Wedelek | źródło: Khronos | 05:16 |
(3) | Na platformę GitHub trafiła poglądowa wersja Ray Tracingu dla API Vulkan, przeznaczona na razie tylko do testów. Wraz z nią do dyspozycji programistów oddano kanał Slackowy o nazwie Khronos Developer, za pomocą którego będzie można zgłaszać zarówno odnalezione błędy jak i sugestie. Finalna wersja tego narzędzia ma być bardzo podobna w implementacji do obecnie dostępnych rozwiązań, dzięki czemu wdrożenie wsparcia dla nowej techniki ma być bardzo łatwe i szybkie. Bardzo ciepło o inicjatywie Khronosa wypowiadają się zarówno Nvidia jak i AMD, które jak nie trudno się domyślić z pewnością dołożą wszelkich starań by Vulkanowy Ray Tracing działał na ich kartach bez zarzutu. |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
K O M E N T A R Z E |
|
|
|
- Vulkan darzę sentymentem bo (autor: Mario1978 | data: 24/03/20 | godz.: 12:34)
tak jak wiele osób komentujących samo API zgadzam się z twierdzeniem , że jest to spadkobierca Mantle od AMD.Wchłonął go i rozwinął się jeszcze dalej.Będę szczęśliwy jak nie straci mojego uznania i w końcu pokaże dlaczego jest najlepszy.Interesuje mnie tylko i wyłącznie pokazanie przewagi tego API , który będzie korzystał z Hardware przynajmniej na poziomie 80%.
- glowna zaleta (autor: pawel1207 | data: 24/03/20 | godz.: 16:45)
Vulcana jest jego przenosnosc.... bardziej patrze na to jako spadkobierce opengla :D
- a w zasadzie (autor: pawel1207 | data: 24/03/20 | godz.: 16:46)
barziej jako dziecko opengla i mantle :D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|