Nvidia zaprezentowała nową wersję swojej technologii wygładzania krawędzi w oparciu o sieć SI, o nazwie DLSS 2.0. Korzysta ona z tzw. rdzeni tensor zaszytych w kartach z rodziny RTX łącząc ze sobą szereg różnych technik, w tym również tzw. upscalling i inteligentne próbkowanie. Nowa odsłona DLSS w procesie przetwarzania obrazu wykorzystuje ogólny model uczenia maszynowego i nie wymaga konstruowania oddzielnych modeli dla każdej z gier z osobna. Dzięki temu jej implementacja będzie o wiele łatwiejsza i pewnie powszechniejsza. Ponadto Nvidia usprawniła sam proces uczenia redukując do minimum ewentualne przekłamania w obrazie i niepożądane rozmycie tekstur.
Do dyspozycji graczy zostaną oddane trzy tryby tej technologii: max jakość, zbalansowany, oraz max. Wydajność.
K O M E N T A R Z E
Jeszcze nikt nie napisał komentarza.
D O D A J K O M E N T A R Z
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.