Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Czwartek 23 kwietnia 2020 
    

Microsoft Flight Simulator powala wymaganiami sprzętowymi


Autor: Wedelek | źródło: Microsoft | 05:43
(11)
Najnowsza odsłona Microsoftowej serii Flight Simulator zapowiada się naprawdę ciekawie. Jak wiadomo z wcześniejszych doniesień zapewni nam ona dostęp do dziesiątków wysokiej jakości maszyn a także ogromnych map stworzonych na bazie prawdziwych zdjęć lotniczych i okraszonych realistycznym cyklem dobowym oraz pogodowym. Danych wykorzystywanych przez grę jest tak dużo, że część z nich będzie na bieżąco pobierana z serwerów Microsoftu, a mimo to zainstalowana gra będzie zajmować aż 150GB przestrzeni dyskowej. Jak na stosunkowo niszową produkcję zapowiada się prawdziwy Behemot, który zapewne zmiecie całą konkurencję z rynku gdy tylko się pojawi.

Niestety gra będzie wymagać naprawdę mocarnego PC-ta i równie wydajnego łącza internetowego. Żeby w ogóle ją uruchomić będziemy potrzebowali co najmniej Ryzena 3 1200 lub Intela i5-4460, karty graficznej z 2GB pamięci o mocy Radeona RX 570 lub GeForce’a GTX 770, 8GB pamięci RAM oraz łącza internetowego o przepustowości 5Mb/s.

Jeśli natomiast chcemy doświadczyć rozgrywki w pełnej krasie, to nie obędzie się bez co najmniej Ryzena 7 2700X lub Intela i7-9800X, Radeona VII / GeForce’a RTX 2080, 32GB pamięci RAM, 150GB dysku SSD i łącza ze stabilnymi 50Mb/s.



Kliknij aby powiększyć

 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Kiedyś były (autor: CharlieBrown | data: 23/04/20 | godz.: 06:40)
    symulatory, teraz nawet nie ma czym pokierować.

  2. @01 (autor: ligand17 | data: 23/04/20 | godz.: 08:27)
    Kiedyś, dawno temu, w czasach F15III, F14 Fleet Defender to były symulatory... Potem już nie było tak ciekawych gier lotniczych, może poza Il-2. Teraz to zręcznościówki są. Jedynie Flight Simulator trzyma fason.

  3. @@2 (autor: hokr | data: 23/04/20 | godz.: 08:55)
    a DCS?

  4. Po co połączenie z serwerem?! (autor: OSTVegeta | data: 23/04/20 | godz.: 09:21)
    Czyżby Microsoft chciał tym razem uniknąć wykorzystywania symulatora przez terrorystów?

  5. Hmmm... (autor: ligand17 | data: 23/04/20 | godz.: 09:25)
    @03: w DSC nie grałem, nie wypowiem się.
    @04: Myślenie nie boli: gra wykorzystuje rzeczywiste zdjęcia terenu całego świata - satelitarne w wysokiej rozdzielczości oraz zdjęcia lotnicze. Gdyby chcieć to wszystko zmieścić na dysku, to potrzeba byłoby miejsca liczonego w petabajtach. Dlatego na dysku będzie przechowywane tylko to, co jest potrzebne w grze (cache), cała reszta będzie sukcesywnie dociągana z serwerów w trakcie gry.


  6. @up (autor: rookie | data: 23/04/20 | godz.: 11:26)
    Ale te 150GB w takim razie mnie nie przekonuje. To co w takim razie robi engine gry? Obrabia na bieżąco gigabajty mapy ściągnięte z neta? Stan Montana w Far Cry 5 zajmował 50GB, gdyby to rozszerzyć na widok dla całego świata to 10 terabajtów byłoby mało.... Ciekawe co jest w ramach 5ych 150GB....

  7. CD:MW (autor: Wedrowiec | data: 23/04/20 | godz.: 17:44)
    zajmuje ponad 150 GB.

  8. Jeżeli w porównaniu minimalnych wymagań (autor: Mario1978 | data: 23/04/20 | godz.: 20:05)
    nie ma błędu to już MS ma problem z pracownikami, którzy pozwalają sobie zestawiać GTX 770 z RX 570.Różnica jest ogromna na korzyść GPU od AMD.Tu bardziej było by lepiej zestawić z Radeon 7870 ale i tak GTX 770 nie miał by szans.

  9. @up (autor: rookie | data: 23/04/20 | godz.: 20:58)
    Czy wyczuwasz celową deoptymalizację jednego producenta kosztem drugiego? :( Inna sprawa, że wymagania są często zawyżone. U mnie na FX8300 i 1030 GDDr5, Dooma Eternal działa na średnich w 30 FPS, a według benchmarków powinien chodzić na loe i to 20-25 FPS. A u mnie fps nigdy nie spadł poniżej 25 FPS nawet w wymagających sceneriach...

  10. @up (autor: rookie | data: 23/04/20 | godz.: 20:59)
    W rozdziałce 1380x760

  11. @4. (autor: Shamoth | data: 24/04/20 | godz.: 13:32)
    Podobno wszystkie dane sukcesywnie zasysane z serwerów zajmują około 2PB.
    Pewnie kiedyś pojawi się opcja żeby sobie zassać całego FS'a do grania offline ale wtedy też nie będziemy mieli aktualnych warunków pogodowych zza okna w FS bez połączenia z serwerami...


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.