Jakiś czas temu Microsoft zdecydował się podążyć drogą Apple, oferując swoim klientom produkowany przez siebie sprzęt z wysokiej półki, który byłby zoptymalizowany pod kątem ich własnego systemu operacyjnego, czyli Windows 10. W tym samym czasie gigant z Redmond postanowił wzorem swego konkurenta otworzyć szereg sklepów, w których jego klienci mogliby na spokojnie zapoznać się z bieżącą ofertą i zasięgnąć fachowej porady w temacie sprzętu z logo Microsoftu. Jak widać pomysł ten okazał się być nietrafiony w wyniku czego na stronie producenta pojawiła się informacja o zamknięciu wszystkich utworzonych do tej pory sklepów firmowych i skupieniu się jedynie na sprzedaży online.
Zmiany zajdą również w centrach Microsoft Experience zlokalizowanych w Londynie, Nowym Jorku, Sydney oraz Redmond, a cała ta operacja odbije się w raporcie finansowym za mijający kwartał w kwocie około 450 milionów dolarów. Sami klienci pewnie nawet nie zauważą rezygnacji z fizycznego handlu, bo i tak wszystkie placówki handlowe Microsoftu są zamknięte of czasu wybuchu pandemii COVID-19.
K O M E N T A R Z E
Jeszcze nikt nie napisał komentarza.
D O D A J K O M E N T A R Z
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.