TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Piątek 23 października 2020 |
|
|
|
Pozycjonowanie stron www, czyli prosty marketing i duże efekty Autor: materiały partnera | 05:43 |
| W e-marketingu, czyli działaniach reklamowych podejmowanych w internecie, ogromną rolę pełni pozycjonowanie. Działania z zakresu SEO&SEM i pełnej optymalizacji witryn internetowych odpowiadają już za prawie połowę wszelkich działań marketingowych. To nie tylko świadczy o popularności tej metody, ale również o jej efektywności. Sięgają po nią bowiem zarówno wielkie korporacje i krajowe firmy, jak i małe lokalne przedsiębiorstwa pragnące jedynie wypromować się w najbliższej okolicy.
Dlaczego warto wybrać SEO?
Pozycjonowanie stron www to przedsięwzięcie dające widoczne i bardzo wymierne efekty. Są nimi przede wszystkim: zwiększenie liczby odwiedzin na stronie, zwiększenie bazy klientów, dotarcie do nowych odbiorców oraz zwiększenie zysków sprzedażowych. Osiąga się je dzięki działaniom optymalizującym, czyli poprawie widoczności strony przez roboty wyszukiwarek, ale i budowanie sieci linków prowadzących do witryny. W niektórych przypadkach pierwsze skutki pozycjonowania widoczne są już w naturalny sposób nawet po kilku dniach, ponieważ strona zaczyna być po prostu widoczna w sieci.
Unikalność to podstawa
Aby działania związane z pozycjonowaniem były efektywne i przynosiły zyski, trzeba pamiętać o jednej z ważniejszych zasad, jaką jest unikalność zawartości strony www. Firmy takie jak https://www.pozycjonowanieibif.pl/ przykładają do tego dużą wagę, dlatego dla swoich klientów często przygotowują nowe wersje tekstów znajdujących się na witrynach. Niekiedy w ślad za nimi idzie również grafika, zwłaszcza gdy strona domyślnie wykorzystuje jeden z darmowych szablonów, na których opierają się tysiące innych witryn.
Dobór słów kluczowych
Za skuteczność pozycjonowania odpowiada też obrana strategia. Ta zaś opiera się na słowach kluczowych, na jakie pozycjonowana jest strona. Powinny być bezpośrednio związane z profilem jej działalności i nie należy się ograniczać tylko do paru fraz. Standardem jest pozycjonowanie lokalne, czyli dodawanie do fraz nazwy miasta albo województwa. To strategia kierowana do przedsiębiorców, którzy chcą się promować tylko w swoim regionie i nie prowadzą działalności poza nim.
Rozliczanie z pozycjonerem
W branży funkcjonują dwa typy rozliczeń: abonamentowy i za efekty. Ten drugi jak wskazuje sama nazwa, dotyczy płatności za to, że strona pod daną frazę znalazła się na konkretnym miejscu w wyniku wyszukiwania. Pierwszy jest bardziej powszechny i atrakcyjniejszy dla klienta. Obejmuje działania SEO skupione na wielu różnych frazach, a klient płaci za stałe pozycjonowanie wszystkich z nich niezależnie od osiąganego efektu. |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|