Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Poniedziałek 26 października 2020 
    

Viking City Builder - Ray Tracing wykorzystany w RTS-ie


Autor: Redakcja | 10:20
(4)
Twórca gry Viking City Builder, który nie dwano pokazał pierszą prezentację swojego dzieła, tym razem podesłał video i screenshoty z tego, co udało mi się osiągnąć dzięki Ray Tracingowi. Wybrano Unreal Engine 4 jako silnik dla Viking City Builder, mając na uwadze jego możliwości graficzne. Możemy dzięki temu zobaczyć, jak technika renderingu działa w Viking City Builder. Ray Tracing generuje znacznie dokładniejszy i bardziej realistyczny efekt niż tradycyjne metody oświetlania sceny w produkcji gier.

Wykorzystuje również fizyczne aspekty świata gry i może nawet symulować różne efekty optyczne, takie jak odbicia i w moim odczuciu pomaga ożywić świat wirtualny i czyni go bardziej wiarygodnym. Wykorzystanie Ray Tracingu wpływa niestety negatywnie na wydajność, ale mam dobrą wiadomość. Gra będzie oferować wsparcie dla DLSS2. Dzięki tej technice dostajemy ogromny skok wydajności o nawet 40% przy dodatkowej poprawie jakości obrazu.

>


Szczegóły gry na store.steampowered.com


(kliknij, aby powiększyć)


(kliknij, aby powiększyć)


 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Pod tematem o radeonie pisałem (autor: Markizy | data: 26/10/20 | godz.: 17:52)
    ale napisze jeszcze raz.

    Na chwilę obecną jak widzę efekt RT i jego brak to wole jego brak. Często RT przerabia scenerie na jedno wielkie lustro co z rzeczywistością nie ma wiele wspólnego. Natomiast cieniowanie robią tak aby z RT to wygląda lepiej, a standardowe techniki zaniedbują.

    Powyższy tytuł chwali się że zrobiła to jedna osobna. Jednak jak ktoś tak mocno przykłada się do nowinek to oby mu nie uciekła sprzed nosa najważniejsza rzecz a rozgrywka.


  2. Hmm (autor: agnus | data: 28/10/20 | godz.: 00:28)
    Przecież to bez RT wygląda lepiej, bardziej plastycznie, realistycznie..


  3. @up (autor: Franz | data: 28/10/20 | godz.: 11:41)
    może woda w Robakowie tak wygląda ale Nordyckie wybrzeża w tamtych latach powinny mieć krystalicznie czystą wodę przy brzegu.
    Mi się efekt RT bardzo podoba - daje realizmu


  4. Franz (autor: Markizy | data: 28/10/20 | godz.: 13:41)
    na przejrzystość i jakość wody ma wpływ wiele czynników (np ilość elementów biologicznych).

    Niemniej tutaj wydaje się być przesadzona i za bardzo lustrzana. I pamiętajmy też że w okresach wikingów nikt w Skandynawii nie miał i nie stosował kanalizacji poza wyprowadzeniem nieczystości na ulice, a jeszcze częściej prosto do rzeki.


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.