TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Środa 9 grudnia 2020 |
|
|
|
Nvidia podaje wydajność swoich kart w Cyberpunk 2077 Autor: Zbyszek | źródło: Nvidia | 12:02 |
(12) | Nvidia opublikowała wyniki wewnętrznych testów, jakim poddane zostały jej karty graficzne w niezwykle oczekiwanej przez graczy grze Cyberpunk 2077, której debiut nastąpi już jutro. Wygląda na to, że nowy tytuł CD Projektu jest dość wymagający dla kart graficznych, i nie należy spodziewać się zbyt dużej liczby klatek na sekundę. Przy włączonym Ray Tracingu, płynność powyżej 60 klatek na sekundę w rozdzielczości Full HD zapewnia GeForce RTX 3060 Ti lub jego odpowiednik, czyli co najmniej GeForce RTX 2080 Super. Dla rozdzielczości 2560x1440 pikseli konieczne jest już posiadanie karty GeForce RTX 3080, z kolei w 4K i z RayTracingiem żadna z obecnych kart nie gwarantuje płynności.
Gracze niezainteresowani efektami śledzenia promieni do minimalnej płynności w rozdzielczości Full HD prawodopodobnie muszą posiadać co najmniej rekomendowaną przez CD Projekt kartę GeForce GTX 1060 6GB lub mocniejszy model. Z kolei dla rozdzielczości 2560x1440 pikseli rekomendowany jest co najmniej GeForce RTX 2060 lub jego odpowiednik.
Poniżej dodatkowo zamieszczamy oficjalne minimalne wymagania systemowe Cyberpunk 2077 w zależności od oczekiwanej rozdzielczości.
(kliknij, aby powiększyć) |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
K O M E N T A R Z E |
|
|
|
- ta gra skopie tyłki najmocniejszym konfigom, (autor: Qjanusz | data: 9/12/20 | godz.: 13:00)
oraz wykpi wszelakie PS4 i One Xy.
Tak właśnie ma być.
Marudzącym na wymagania polecę pogranie w indyki i poproszę o przypomnienie sobie sytuacji kiedy wchodził Crysis.
- jeżeli to nie bug (autor: Apollo129 | data: 9/12/20 | godz.: 13:20)
Bo jak poprawią wydajność w kolejnych patchach to co wtedy ? I tak nie ma kart wyżej wymienianych na rynku wiec ....
- @temat. (autor: Mariosti | data: 9/12/20 | godz.: 14:35)
Za 2 generacje będzie dobrze chodziła.
Podobnie z premierą Wieśka 3 było w kontekście 4k z tą różnicą że wtedy jeszcze SLI było wspierane, mimo iż już wtedy i tak nikt nie miał takich konfigów.
- bzdury (autor: bajbusek | data: 9/12/20 | godz.: 15:57)
to jest test bez patcha day 1 - wersja recenzencka :)
Tom's Hardware podał te dane i CDPR grzecznie poprosił o ich usunięcie ...
- patch 9.7GB (autor: Mario2k | data: 9/12/20 | godz.: 18:18)
się właśnie ściąga , mam nadzieje że o 01 w nocy będzie grane
- rtx 3090 w 4k tylko 22fps?... (autor: gantrithor | data: 9/12/20 | godz.: 22:49)
co tu kurła jest grane ba nawet pseudo skalowane 4k z dlss ledwie wyciaga 57fps :S
- @Qjanusz (autor: ekspert_IT | data: 10/12/20 | godz.: 07:54)
Będzie upscaling FullHD (a może nawet 720p) do rzekomego 4k - wtedy RT będzie działał bez problemu na 'very high' :)
- RT Ultra DLLS Quality (autor: Mario2k | data: 10/12/20 | godz.: 13:57)
Reszta ustawień na maxa 1440p w mieście 55-65 fps
RTX 3080 intel 8700k 5.1GHz
Widać że ich engine jest przestarzały i RT dodawali na chybcika ,gra bez RT dużo traci w niektórych miejscówkach
- dodam (autor: Mario2k | data: 10/12/20 | godz.: 13:59)
Że DLLS nawet na quality jest strasznie zauważalny spadek rozdzielczości na liniach poziomych obiektów ,tragicznie to wygląda.
- WQHD RT HIGH DLSS - Quality (autor: bajbusek | data: 10/12/20 | godz.: 14:08)
mam 55-70 FPS na razie tylko w początkowe lokacji na pustyni i to na starusienkim RTX 2080 Ti ;)
- @up (autor: Qjanusz | data: 10/12/20 | godz.: 17:13)
nie no faktycznie sprzęt już zabytkowy ;)
- @6 - 22 FPS na RTX 3090 (autor: Sebalos | data: 13/12/20 | godz.: 19:29)
Dobrze, że CDP otrzymał 7M USD dotacji, bo byś miał 20 FPS w 4k na RTX 3090, a tak - masz aż 22 FPS ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|