Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Środa 23 grudnia 2020 
    

Cyberpunk 2077 sprzedany w liczbie ponad 13 milionów kopii


Autor: Zbyszek | źródło: CD Projekt | 20:16
(8)
O premierze gry Cyberpunk 2077 można z całą pewnością powiedzieć dwie rzeczy. Po pierwsze był to sukces, bo już 8 milionów zamówień z przedsprzedaży pozwoliło spłacić koszty opracowania gry. Po drugie, że towarzyszył jej niepotrzebny zamęt związany z różnymi błędami, który przesądził o uruchomieniu programu zwrotów. Po jego zakończeniu CD Projekt postanowił pochwalić się wynikiem sprzedaży, informując że do 20 grudnia włącznie gra została sprzedane w liczbie ponad 13 milionów kopii.Liczba ta to wielkość sprzedaży detalicznej na wszystkich platformach, pomniejszona o zwroty składane przez klientów detalicznych zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i cyfrowych.

Co zrozumiałe, CD Projekt nie zdecydował się podać, ile kopii zostało zwrócone.

 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. To co wasadzili w grę (autor: Mario2k | data: 23/12/20 | godz.: 20:32)
    Zarobili już x2 a jeszcze sie gra będzie sprzedawać to do końca roku 2021 zarobią x3 ,do tego księgowy rozpisze straty tak że podatku zapłacą tyle co kierowca TiR'a

  2. Przez te błędy sprzedaż się przeciągnie w czasie (autor: Qjanusz | data: 23/12/20 | godz.: 21:37)
    ponieważ sporo osób wstrzymało się z kupnem. Po patchu 1.05 jest już nieźle, ale po dużej łacie w styczniu będzie na konsolach tak, jak powinno być w dniu releasu. Sony da zielone światło i sprzedaż konsolowa nabierze tempa. Wersje PC dalej się dobrze przedają. CDP po wtopie musi wydać pierwszego DLC za free, żeby ocieplić wizerunek. To będzie kolejny katalizator wzrostu sprzedaży. Dalej będzie multiplayer i kolejne, płatne DLC
    Start nie był idealny, ale długoterminowo ta gra to będzie jak kura znosząca złote jajka.

    Wychwalany dzisiaj Wiedźmin 3 osiągnął sprzedaż 4 mln sztuk po 2 tygodniach po releasie. W przypadku CP2077 mamy przebitkę ponad 3 razy.


  3. Night City (autor: Mario2k | data: 24/12/20 | godz.: 00:34)
    Można rozbudowywać przez lata , dokładać nowe elementy ,scrypty ,zadania .Zgadzam się w 100% że można będzie
    umiejętnie zarabiać na tej grze przez kilka lat.


  4. zakladam_aluminiowy_kapelusz.gif (autor: Kosiarz | data: 24/12/20 | godz.: 10:36)
    hmm - skoro juz jest lepiej a w styczniu ma byc zupelnie dobrze to moze nie przez przypadek gra trafila do sprzedazy w takim stanie a nie innym.

    recenzje mimo wszystko są raczej pozytywne a cala szopka z bledami nakreca fejmu MOCNO i zaraz bedzie jaki to CDPR jest zajebisty bo w miesiąc ogarnal temat i juz super.

    sam jeszcze nie kupilem ale mnie korci mocno



  5. @1 Raczej nie jest na razie aż tak dobrze... (autor: Sebalos | data: 25/12/20 | godz.: 17:44)
    Przy kosztach rzędu 365 mln USD - nie byłbym taki pewien, że już zarobili 2x... Wiedźmin kosztował ponad 4x mniej więc 3x większa sprzedaż CP w pierwszych dwóch tyg., to nie jest jakiś przesadny sukces.

  6. Marka mocno ucierpiała. (autor: pwil2 | data: 26/12/20 | godz.: 03:25)
    Te 8mln preorderów to zasługa Wiedźmina 3. Po ostatnim patchu gra zaczęła się wieszać u osób, u których wcześniej się nie wieszała. Jeśli przez 2-3 miesiące uda się ogarnąć grę, będzie świadczyło to o tym, że powinni poczekać te 3 miesiące i wydać kompletny produkt. Najwięksi zapaleńcy już kupili tę grę. Reszta będzie czekać, aż będzie po 59, 29, 9.99pln...

  7. ShareNEWS China is apparently top region for Cyberpunk 2077 pre-orders (autor: pwil2 | data: 26/12/20 | godz.: 03:27)
    https://www.pcgamesinsider.biz/...2077-pre-orders/

  8. c.d. (autor: pwil2 | data: 26/12/20 | godz.: 03:28)
    Ciekawe, czy cena w Chinach była niższa niż w Rosji (99pln)

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.