Facebook zapowiedział, że do gier i programów dla gogli VR z rodziny Oculus niebawem trafią reklamy produktów i usług firm trzecich. Nim nowe rozwiązanie trafi do szerokiej grupy odbiorców Facebook najpierw przeprowadzi beta testy w grze Blaston od Resolution Games. Na profilu firmy można zobaczyć jak dokładnie będą wyglądać takie reklamy dla Occulusa (możecie je zobaczyć poniżej). Gigant obiecuje, że nie będą one intruzywne i nie będą przeszkadzać w odbiorze gry/programu. Podobnie jak w przypadku reklam na stronach internetowych konkretne reklamy będzie też można raportować i następnie ukrywać.
Zgromadzone w ten sposób środki finansowe mają zostać przeznaczone na rozwój technologii VR i promowanie nowych rozwiązań z nią związanych. Biorąc pod uwagę fakt, że Facebook jest na tym rynku liczącym się graczem możemy założyć, że niebawem podobną drogą pójdą też jego rywale. A przynajmniej niektórzy.
K O M E N T A R Z E
Jeszcze nikt nie napisał komentarza.
D O D A J K O M E N T A R Z
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.