TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Piątek 31 grudnia 2021 |
|
|
|
Sukces reklamy cyfrowej dzięki Digital Signage Autor: materiały partnera | 12:00 |
| Dziś porozmawiamy o sukcesach reklamy cyfrowej. Oczywiście istnieje kilka strategii, dzięki którym Twój biznes odniesie sukces, lecz dzisiaj skupimy się na jednej z najważniejszych, czyli Digital Signage. Jednak, aby przejść do głównego tematu, musimy najpierw wyjaśnić czym jest omnichannel oraz Digital Signage.
Czym jest omnichannel?
Omni-channel to rodzaj strategii, która całkowicie dostosowuje się do potrzeb i przyzwyczajeń klienta. Ten typ strategii wykorzystuje wszystkie kanały komunikacji, aby przykuć uwagę konsumenta. Zaletą tej strategii jest to, że zawsze można ją wdrożyć w każdym kanale komunikacji, bez konieczności ograniczania się do jednego.
Omni-channel pozwala klientom wybrać kanał informacyjny, który najbardziej im odpowiada. Jaka jest korzyść? Konsument może wybrać medium, z którego będzie korzystał, aby mieć lepsze doświadczenia zakupowe.
Czym jest Digital Signage?
Digital Signage to cyfrowa technologia, która jest środkiem komunikacji polegającym na emitowaniu treści multimedialnych za pomocą ekranów umieszczonych w różnych miejscach, zarówno w kampaniach reklamowych typu outdoor, jak i indoor.
Digital Signage jest wykorzystywany już w niemalże każdej branży i służy do nadawania spersonalizowanych treści związanych z marką. Zazwyczaj zarządzanie tymi treściami odbywa się za pomocą oprogramowania CMS takich jak platforma easyscreen.tv, które pozwala na zdalne tworzenie i planowanie filmów oraz przesyłanie ich na ekrany w czasie rzeczywistym.
Jak Digital Signage jest wykorzystywany w omni-channel?
Sklepy, które posiadają ekrany reklamowe LED, zarówno wewnętrzne, jak i zewnętrzne, prezentują na nich treści marketingowe np. promocje. Aby działanie było skuteczne prezentowane materiały powinny być zgodne z zainteresowaniami swoich konsumentów. Kiedy klient widzi wyświetlane treści na ekranach LED podejmuje decyzję o dalszym pozyskiwaniu informacji na temat który go zaciekawił, lecz innym kanałem. Przykładowo, po przyjściu do domu klient decyduje się wejść na stronę sklepu, w którym zobaczył reklamę produktu i dokonuje zakupu online.
Digital Signage, jest to jeden z kanałów komunikacji, który najbardziej ukierunkowuje konsumentów na dokonanie zakupu. Nie mnie jednak trzeba pamiętać o tym, że aby ta strategia zadziałała, wszystkie Twoje kanały muszą być ze sobą połączone. W innym wypadku nie osiągniesz założonych celów.
W jakich branżach można wdrożyć omni-channel?
Omni-channel może wystąpić we wszystkich branżach: opiece zdrowotnej, handlu detalicznym, biurowcach, edukacji, sporcie, rekreacji, HoReCa i wielu innych. Sektor detaliczny jest obecnie sektorem, który w największym stopniu wykorzystuje tę strategię.
Korzyści z omni-channel dla reklamy cyfrowej
Jak już wspomnieliśmy, omni-channeling umożliwia stworzenie relacji między firmą a klientem, ponieważ pozwala klientowi wybrać kanał, przez który chce być informowany.
Wdrożenie strategii omni-channel przynosi dwie korzyści:
● Wzmacnia wizerunek marki - omnichannel ułatwia i wzmacnia doświadczenie klienta, prowadząc do zakupu. Jeśli tylko klient poczuje, że jego doświadczenie zakupowe było pozytywne, będzie wracał, wzmacniając w ten sposób dobre imię marki.
● Zwiększa wydajność - ta strategia sprawi, że będziesz bardziej produktywny, ponieważ pozwoli Ci uzyskać kontrolę nad absolutnie każdym działaniem, które chcesz podjąć. |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|