Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy miejsce na Twojš reklamę
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Środa 24 stycznia 2024 
    

AMD udostępnia Fluid Motion Frames -wyższa płynność wszystkich gier DX11 i DX12


Autor: Zbyszek | źródło: AMD | 17:47
(6)
Firma AMD udostępniła dziś nowy zestaw sterowników o oznaczeniu Adrenalin Edition 24.1.1. Nowa paczka dodaje obsługę karty Radeon RX 7600 XT, a także wprowadza bardzo ważną nowość - finalną wersję techniki Fluid Motion Frames. Za jej pomocą można zwiększyć liczbę FPS poprzez zaawansowaną interpolację w tysiącach gier DirectX 11 i 12 - Fluid Motion Frames nie wymaga jakiegokolwiek dostosowania ze strony gry i może być używana w każdej grze zgodnej z DirectX 11 i 12 . Minusem jest natomiast konieczność posiadania kart graficznych lub IGPU z architekturą RDNA 3.

AMD deklaruje, że Fluid Motion Frames może zwiększyć liczbę generowanych klatek na sekundę (fps) do 97 procent, a przeciętnie (średnio) o kilkadziesiąt procent. Fluid Motion Frames może być także łączona z FSR 2 lub FSR 3 w grach, które zostały zoptymalizowane dla FSR 2 lub FSR 3 - wówczas Fluid Motion Frames przynosi dodatkowy wzrost klatek na sekundę ponad ten zapewniany przez FSR 2 lub FSR 3.

AMD przedstawiło jak po włączeniu Fluid Motion Frames przedstawia się wydajność karty Radeon RX 7600 XT oraz procesora Ryzen 8700G ze zintegrowanym układem graficznym Radeon 780M.


 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. A mnie (autor: OBoloG | data: 24/01/24 | godz.: 22:23)
    tak potrzeba tej funkcji w R7 4750GE w Lenovo ThinkCentre M75q Gen 2 żeby WOT działał płynnie na ulepszonej grafice.

  2. to GPU Vega z 2015 roku (autor: Shark20 | data: 24/01/24 | godz.: 23:01)
    zapomnij o Fluid Motion Frames

  3. czekam na testy (autor: GULIwer | data: 25/01/24 | godz.: 01:03)
    ale coś czuje, że opóźnienia będą duże

  4. @03 (autor: rzymo | data: 25/01/24 | godz.: 11:33)
    Opóźnienia oczywiście rosną + kwestia, że ta funkcja przestaje działać przy szybkim ruchu myszą. Do dynamicznych gier słabo...
    "AFMF preserves image quality by dynamically disabling frame generation during fast visual motion."

    No i jak wszystkie generatory, dużo lepiej to działa gdy z 60 chcemy mieć 100+ fps, niż jak z 30 próbujemy robić 60.


  5. 30fps->60fps (autor: pwil2 | data: 25/01/24 | godz.: 17:03)
    Takie upłynniacze od dawna są stosowane w TV i po podłączeniu konsoli z 30fps robiło się rozsądne 60fps. W części gier ok, ale w samochodówkach driftowanie było utrudnione przez większe opóźnienia (rzędu 10->40ms).

  6. Testuje od jakiegos czasu (beta) (autor: Kosiarz | data: 26/01/24 | godz.: 02:31)
    Na 6900xt. W cyberpunku sprawdza sie rewelacyjnie. Probowalem diablo 4 tez ale tam maxuje 165hz bez tego...

    Ogolnie to wroze temu swietlana przyszlosc w grach "chodzonych" bez zbytniego pospiechu.

    Opoznienia w CP niewyczuwalne.


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.