Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Poniedziałek 8 marca 2010 
    

"Specjalna" wersja i7, z której nie byłbyś zadowolony


Autor: Wedelek | źródło: Neowin | 00:53
(58)
Zakup nowego procesora to dla większości osób przyjemne doświadczenie, związane ze zwiększeniem wydajności i powiewem nowości. Niestety zupełnie inne wrażenia odczuwają klienci internetowego sklepu Newegg.com, którzy chcieli zakupić model Core i7 920 produkcji firmy Intel. Wszystko za sprawą pewnej pomyłki. Na pierwszy rzut oka wszystko wydaje się być w porządku. Pudełko jest w 100% zgodne z tym sygnowanym przez Intela, czyli między innymi znajdziemy na nim hologram i niezbędne oznaczenia. Przez przeźroczysty kawałek plastiku widać nawet dołączany wentylator. Niestety po otwarciu pudełka klienci dostają lekkiego szoku, ponieważ wentylator jest tak naprawdę kawałkiem plastiku mającym imitować cooler, natomiast zamiast procesora w środku znajduje się zgrabnie wykonana atrapa, która jednak nie ma nic wspólnego z gotowym urządzeniem. Oczywiście całość nie działa, a jedynie jest produktem przygotowanym do prezentacji podczas pokazów. Taki stan rzeczy sugeruje chociażby instrukcja obsługi, która jest całkowicie pusta.

Sklep wydał już stosowne oświadczenie, w którym możemy przeczytać, że całe zamieszanie spowodowane jest poprzez nieuwagę jednego z dostawców, a firma już niedługo roześle do poszkodowanych prawdziwe procesory. Obecnie trwa weryfikacja kto atrapy otrzymał. Poniżej możecie zobaczyć zdjęcia tej „specjalnej” wersji i7.

Zobacz także:

1.3.2010 | 19:15 | Sandy Bridge z podstawką Socket LGA 1155
18.2.2010 | 7:55 | Intel zakończy produkcję w 65nm technologii
17.2.2010 | 19:47 | Pierwsze informacje na temat wydajności Sandy Bridge
15.2.2010 | 20:07 | Czterordzeniowe Sandy Bridge z TDP 65-95W
9.2.2010 | 15:36 | Procesory AMD Llano na początku 2011 roku
8.2.2010 | 22:07 | Procesory Intel Tukwila trafiają do sprzedaży
8.2.2010 | 18:29 | Procesory z podstawką Socket 775 wciąż górą
4.2.2010 | 14:47 | 6-rdzeniowy Core i7 980X w sklepach od 16 marca
2.2.2010 | 21:40 | Sandy Bridge w 1 kwartale 2011 roku
4.1.2010 | 16:20 | Premiera 32nm procesorów Clarkdale i Arrandale
17.12.2009 | 18:05 | Premiera 12-rdzeniowych procesorów AMD w marcu
15.12.2009 | 15.30 | 32 nanometrowe Xeony gotowe do ataku
8.12.2009 | 13:50 | Intel oficjalnie rezygnuje z Larrabee
12.11.2009 | 16:55 | Bobcat i Bulldozer - pierwsze informacje AMD
30.10.2009 | 18:50 | Intel chce produkować w 11 i 7nm wymiarach technologicznych
28.9.2009 | 19.48 | Intel: technologia 15nm w 2013 roku
24.9.2009 | 21:47 | Działające Larrabee oraz 32nm Sandy Bridge na IDF




 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. cały intel - hehe (autor: rookie | data: 7/03/10 | godz.: 18:14)
    Tak jak cały intel - jedna wielka atrapa. Wydajność atrapy niewiele różni się od wydajności celerona :)

  2. typowe (autor: coolart | data: 7/03/10 | godz.: 18:21)
    jak ludzie nie potrafia odrozniac fotki od realu i nie widza prostych lini i kątów to sie nie dziwie. Procek wygląda jak by wyzezbiony recznie a fotka imitujaca wentyl jest tak tragiczna ze szkoda gadac i widac ze cos jest nie tak na pierwszy rzut oka. Intel jak zwykle

  3. Zaraz wpadnie taki jeden typ (autor: shadowxxz | data: 7/03/10 | godz.: 18:33)
    i napisze że ta wersja jest i tak lepsza od każdego produktu amd :)

  4. BRAWO INTEL!!! (autor: Qjanusz | data: 7/03/10 | godz.: 18:42)
    Właśnie sięgnął żenującego poziomu nVidii.

    Całe 8 MB cache w plastiku.
    Atrapaciarze zafajdani.


  5. Przecież wyraźnie napisane że wina dostawcy, a już podnieta jak nie wiem co.... (autor: Grave | data: 8/03/10 | godz.: 00:59)
    Skoro takie atrapy normalnie się robi na potrzeby dekoracji czy wystaw to wina leży po stronie tego kto je wysłał do sprzedaży jako normalne CPU.

    Samo ich wytworzenie nie jest niczym nagannym!!


  6. Jeszcze nieprzypadkowo sami "obiektywni" (autor: Grave | data: 8/03/10 | godz.: 01:03)
    rookie, Qjanusz....

  7. Dali by GMA jakiegoś... (autor: Duke Nukem PL | data: 8/03/10 | godz.: 01:33)
    Zrobiłoby się breloczka i byłaby z tego większa radocha :P

  8. No tak, (autor: Nohrabia | data: 8/03/10 | godz.: 07:50)
    podejrzewam, że fotka na stronie sklepu była fotką prawdziwego produktu.
    A błędu mógł dokonać dostawca. Mają na stanie takie "wystawowe" pudełka i pewnie ktoś olewczo kazał załadować je i wysłać do sklepu. Bo czemu, nie?
    Wam się wydaje, że wszędzie profesjonaliści pracują?


  9. Jak mi dostawcy prywiozą (autor: culmen | data: 8/03/10 | godz.: 07:54)
    trefny towar leci od razu na korekte.
    Jedyne komu mozna tu pogratulować to newegg.com. A atrapy wykonane równie starannie jak atrapy telefonów w niektórych polskich salonach GSM ^^ Niewielka roznica jakbym na pudelko zapalek nakleil zdjecie fona.

    A co do breloczków. Wolalbym kupic jakis stary normalny proc sprzedwany na kg na warszawskiej gieldzie niz z atrapy robic.


  10. ...... (autor: Marek1981 | data: 8/03/10 | godz.: 07:59)
    Nie ważne kto popełnił błąd bo i tak winny jest intel. Tak przynajmniej ofiary tej pomyłki sobie pomyślą.

    W sumie to dziwne trochę postrzeganie winy bo:
    - w kartach graficznych nie ważny jest producent i wina zawsze ląduje na NV lub ATI
    - w płytach głównych wina leży zawsze po stronie producenta (sam się na to złapałem bardzo dawno temu).


  11. Grave - po co? (autor: Dabrow | data: 8/03/10 | godz.: 08:55)
    po co z nimi rozmawiasz - pokonają Cię doświadczeniem w pyskówce.... Po co.

  12. @Dabrow (autor: Qjanusz | data: 8/03/10 | godz.: 09:07)
    przeceniasz mnie. Nie raz zostałem zasypany toną bzdur, na którą nawet nie miałbym siły odpowiadać.

  13. @up (autor: rookie | data: 8/03/10 | godz.: 09:08)
    Dzieciaki... Jeszcze Was nie było na świecie jak miałem pierwszy komputer...

  14. @up (autor: Qjanusz | data: 8/03/10 | godz.: 09:35)
    na świecie nie było jeszcze komputerów, jak rookie miał pierwsze dziecko ;-)

  15. Qjanusz (autor: Dabrow | data: 8/03/10 | godz.: 09:46)
    wybacz ale jesteś dla mnie trollowatym tworem, niezależnie od poglądów Grave'a - co ma intel do tego, że jakiś dystrybutor wysłał ludziom nie te pudełka co trzeba? Pewnie to intel jest winny za 11.9 bo przecież pewnie jego procki siedziały w kompach Al'Kaidy? Włączcie czasem myślenie i tyle.
    News z gatunku tych zabawnych, a wy już pitolenie jaki to intel be... Ech.


  16. hehe (autor: morgi | data: 8/03/10 | godz.: 10:09)
    Ale o co chodzi, aaa tak o nic. Cale szczescie sa atrapy konkurecyjnosci czyli amd i ati i mozna cieszyc sie z normalnych cen i 'monopoli' wlasciwych firm na wlasciwym miejscu.

  17. @Dąb (autor: yorg5 | data: 8/03/10 | godz.: 10:17)
    szkoda czasu i palców... Nie od dziś zresztą. Wszędzie Pokemony.

  18. sorry (autor: Qjanusz | data: 8/03/10 | godz.: 10:28)
    ale żeby dać hologram i certyfikat kawałkowi plastiku...
    Racja, Intel jest tu najmniej winny. To pewnie ci źli od AMD prowokację strzelili.

    Czyżby faby Intela miały problem? Może Intel nie nadąża z produkcją i zanim procedura reklamacji plastiku przejdzie wszystkie punkty, to z taśmy zejdzie może jakaś nieuwalona seria procków. Żenada.

    @Dabrow, nie interesują mnie Twoja interpretacja "11.9", ani pokemony którymi bawi się @yorg5


  19. Qjanusz (autor: Dabrow | data: 8/03/10 | godz.: 10:38)
    ale serio uważasz że tu intel coś dowalił? Rany....
    Tak samo mogło się stać w dowolnym sklepie - ktoś pomylił wysyłkę i poszły witrynowe pudełka zamiast tych z prockami...
    AMD też takie robi - albo raczej zamawia bo sami tego nie lepią...


  20. procek w sam raz do zestawu (autor: Qjanusz | data: 8/03/10 | godz.: 10:49)
    z kartami Fermi w SLI i atrapą zasilacza, która to wszystko uciągnie.

    Idealny zestaw do pogrania w Duke Nuke Forever


    @Dabrow, a tak na serio? Jaja sobie robię :-)


  21. jaja nie jaja (autor: Dabrow | data: 8/03/10 | godz.: 10:58)
    wychodzą trollowato. Imho ostatnimi czasy tu nie ma co dyskutować bo się robi totalny syf - za dużo fanbojstwa z obu stron... i tyle...

  22. wychodzą trollowato? Może trochę... (autor: Qjanusz | data: 8/03/10 | godz.: 11:15)
    ale co tu napisać o takim "newsie". Można sobie co najwyżej jaja porobić. Idealny news na 1 kwietnia :-)

    Swoja drogą, przepraszam jeżeli kogoś uraziłem.


  23. POI (autor: Sandacz | data: 8/03/10 | godz.: 12:00)
    To pewnie wyciekły próbki inżynieryjne nowej technologii Intela - POI (Polymer On Insulator).
    A swoją drogą Morgi do tej pory nie opuścił ani pary z ust na temat tej tajnej broni Intela - czy to nie dziwne?


  24. Po co ten szum? (autor: Barbarian | data: 8/03/10 | godz.: 12:19)
    Jakiś kretyn to zrobił i powinien oberwać.
    Szkoda klawiatury.


  25. A to i7 to pewnie chcieli sprzedać po 4tysiące (autor: rookie | data: 8/03/10 | godz.: 12:42)
    http://www.komputronik.pl/...ion_3_33_GHz_BOX.html
    Polityka cenowa intela jest godna pożałowania. Proc szybki, ale wycena beznadziejna...


  26. @rookie (autor: samsung | data: 8/03/10 | godz.: 13:16)
    polityka cenowa jest dokladnie taka jaka powinna byc.
    Intel ma zarabiac a nie procesory za darmo oddawac.
    nie rozumiem takiego biadolenia.


  27. rookie (autor: Grave | data: 8/03/10 | godz.: 13:17)
    Jest najszybszy dlatego tyle kosztuje. AMD jak miało najszybsze CPU też przywalało ceny z kosmosu (>5000zł nawet).

    Opłacalność zerowa, ale z topowym sprzętem zawsze tak było i Core i7 w tym względzie żadnej zmiany nie wnosi.


  28. rookie (autor: Rajq | data: 8/03/10 | godz.: 13:25)
    a AMD w czasach 3800 X2 albo FX-ow to je za darmo rozdawalo? Wiesz wogole co to za procki byly i ile kosztowaly? Czy ze zlej woli nie przypomnisz sobie bo to by sie obrocilo przeciwko AMD.

  29. racja racja (autor: Qjanusz | data: 8/03/10 | godz.: 13:32)
    ten, kto ma TOP w ręku dyktuje ceny.
    Z racjonalnością ma się to nijak, ale takie są prawa runku

    Rajq dobrze przypomniał z z FXami. Kasa masakryczna, a biadolenie na cenę adekwatne do marudzenia na cenę tego i7


  30. @Grave (autor: Marek1981 | data: 8/03/10 | godz.: 13:59)
    FX był stworzony dla entuzjastów i do płyt 2-procesorowych.
    Tutaj trzeba byłoby porównywać bardziej do xenonów.


  31. @27 (autor: culmen | data: 8/03/10 | godz.: 14:10)
    Opłacalność zerowa = zerowa wydajność za duża kasę?
    Z niska opłacalnością bym się zgodził ale nigdy z zerowa.


  32. @Rajq (autor: rookie | data: 8/03/10 | godz.: 14:18)
    http://www.tomshardware.com/...-oct-2006,1865.html
    Pamiętam wysokie ceny FX, ale pamiętam też kuriozalne ceny słabego pentium EE, intel zawsze skubał swoich nabywców: http://img.tomshardware.com/...chart_10_6_2006.jpg
    I co powiesz na to?


  33. Marek1981 (autor: Grave | data: 8/03/10 | godz.: 14:18)
    Dopiero w odpowiedzi na Core2 (nieudanej zresztą) AMD wprowadziło FX-a w obudowie LGA przeznaczonego do konfiguracji dwuprocesorowej. Wówczas AMD sprzedawało te konkretne modele w parach wyceniając je jak jedno CPU.

    Wszystkie wcześniejsze FX-y od FX-51 począwszy, a na FX-62 skończywszy były przeznaczone dla konfiguracji z 1 CPU.

    Notabene kto się skusił na tą platformę Quad FX musiał kląć potem na AMD ile wlezie. Tylko jedna mega droga płyta Asusa z podwójnym grzejnikiem od Nvidii (2x nForce 590) do tego równie droga i równie grzejąca się para CPU, które i tak były wolniejsze od Kentsfielda i najważniejsze... wbrew zapowiedziom ZERO MOŻLIWOŚCI UPGRADE-U.

    Na szczęście ten pomysł został już zakopany i zapomniany. Współczuć tylko tym którzy się wpakowali w tą platformę.


  34. rookie (autor: Grave | data: 8/03/10 | godz.: 14:22)
    Intel po prostu nie obniżył cen P EE tylko wycofał je z oferty, natomiast AMD po premierze Core2 przycięło mocno (stopniowo coraz bardziej) ceny FX-a 62 stąd masz takie rozbieżności.

    Kiedy FX-y były na topie ich ceny też oscylowały wokół 1000USD za sztukę.


  35. Qjanusz (autor: Dabrow | data: 8/03/10 | godz.: 14:31)
    spoko - można jaja robić, ale widzisz - przyleci banda..... jak muchy do gówna i się mądrzą... A dostało się Tobie (-;

  36. Qjanusz (autor: Grave | data: 8/03/10 | godz.: 14:38)
    "co tu napisać pod takim newsem" - problem w tym, że Ty już info stąd przeniosłeś także do innego wątku i pewnie jeszcze będziesz się nim wachlował wielokrotnie jak tym larabee.

    Chociaż Intel z tą pomyłką NIE MA NIC WSPOLNEGO, produkują normalne CPU, produkują także modele na potrzeby wystaw sklepowych i nie ma w tym nic nienormalnego!

    Ale masz znowu czym się podniecać.


  37. @Dabrow (autor: Qjanusz | data: 8/03/10 | godz.: 14:38)
    nauczka na przyszłość... :-|

  38. @Grave (autor: Qjanusz | data: 8/03/10 | godz.: 14:43)
    zgadzam się, "Intel z tą pomyłką NIE MA NIC WSPOLNEGO", w przeciwieństwie do Larrabee którym tu i ówdzie jeszcze powachluję.

    A patrząc na kwestię Twoich "Ulubionych", to pozwól pominę kwestię podniecania :-)


  39. Qjanusz (autor: Grave | data: 8/03/10 | godz.: 15:11)
    Nie ma w nich nic niezwykłego, ani świadczącego o jakiejkolwiek "podniecie".

  40. Grave (autor: morgi | data: 8/03/10 | godz.: 15:27)
    Spokojnie na zakupy amd lapia sie tylko analfabeci ekonomiczni, co widac po rynku te niecale 20% w skali globu to niewiele, a przeciez rozdzial zasobow, dobr jest cokolwiek odwrotny.

  41. @Grave (autor: Qjanusz | data: 8/03/10 | godz.: 15:52)
    ale wiesz, pisałem o podniecie w Twoim rozumieniu.
    Perełki tych dobrych firm i haki na te złe :-)

    Sądząc po Twoich wypowiedziach, jakoś nie pasują mi do Ciebie linki do klasycznych fotek fajnych dup na necie ;-)
    Bo jak rozumiem, no chyba że się mylę, to jedyna rzecz, która jest w stanie do jakiegoś stopnia podniecić zdrowego i dorosłego faceta, nie pisząc o relacjach damsko - męskich.


  42. @morgi - fanboju ty jeden (autor: rookie | data: 8/03/10 | godz.: 15:57)
    Sam jesteś analfabetą ekonomicznym. Zobacz sobie obiektywne zestawienie co odpowiada czemu jeśli chodzi o wydajnośc:
    http://www.tomshardware.co.uk/...view-31815-7.html
    Biorąc pod uwagę, że procki intela są droższe tylko zwabieni marketingowo ludzie, bądź zatwardziali fanboje marki kupują sprzęt intela.
    i7 jest dobrym prockiem, ale reszta produktów to się intelowi nie udała...


  43. dot #41 (autor: Qjanusz | data: 8/03/10 | godz.: 16:19)
    ciągnąc temat, dowód na to że Ci od nVidii mają niezdrowo pod sufitem:
    http://pclab.pl/news40605.html

    biologiczne kastraty, którzy utraconego testosteronu szukają w technologii. A z tą niestety radzą sobie tak, jak radzą.


  44. Qjanusz (autor: Grave | data: 8/03/10 | godz.: 16:32)
    Link do hasła o FX to zapewne perełka tych dobrych firm, a odnośniki do laptopów z grafiką ATI, albo wręcz samych grafik mobilnych ATI to pewnie hak na ATI. Litości... co jeszcze?

    Jedyna perełka NV/ATI jaka tam się znalazła to VAIO Z11 (na AMD ze świecą szukać tak dobrego laptopa), ale to w sumie tyle.

    A testy z IGP gdzie AMD w części gier przegrywa z Intelem to nie tyle perełka Intela co przejaw lenistwa AMD, które powinno wygrywać w każdym teście i to z ogromną przewagą biorąc pod uwagę ich doświadczenie w tworzeniu wydajnych GPU.

    W ogóle ta 8xx seria chipsetów jest zrobiona po najmniejszej linii oporu a NB w obu przypadkach jest po prostu odgrzanym kotletem z nowym numerkiem.

    Żeby takie coś chwalić dla samego chwalenia trzeba naprawdę być już "pro AMD pomimo wszystkiego". Ja na pewno tego pochwalać nie będę, niech się wezmą do roboty i pokażą coś naprawdę nowego. Zwłaszcza że potrafią tylko im się nie chce.


  45. rookie (autor: Grave | data: 8/03/10 | godz.: 16:35)
    "i7 jest dobrym prockiem, ale reszta produktów to się intelowi nie udała..."

    Wrong... i5 jest jeszcze lepszym prockiem i lepszym niż najszybszy CPU AMD....


  46. ad 44 (autor: Grave | data: 8/03/10 | godz.: 16:36)
    oczywiście pisząc o VAIO Z11 miałem namyśli perełkę "NV/Intel" a nie NV/ATI :)

  47. @Grave (autor: Qjanusz | data: 8/03/10 | godz.: 17:09)
    zauważyłem że jak Cie przycisnąć do muru, to piszesz dużo, bez sensu i popełniasz sporo błędów. Spokojnie....
    Zastanów się ze dwa razy a później napisz.


  48. Qjanusz (autor: Grave | data: 8/03/10 | godz.: 17:18)
    99% posta jest ok, JEDEN wyraz nie tak, poprawiłem - rzeczywiście masz się czego czepiać.

  49. Grave (autor: morgi | data: 8/03/10 | godz.: 17:24)
    To ze GMA potrafi coraz wiecej to nie lenistwo amd, to po prostu ich indolencja i klincz bezfabrykowca. Bez mniejszego procesu nie sa zdolni do lepszych osiagow, a Intel ma do dyspozycji wszystko co najlepsze w tym temacie.
    Co do zakupow amd, to niech sobie wbija do glowy fanowie, ze kupujac ten zlom placimy za i potem juz permamenty podatek od zacofania technologicznego, a przestajemy tracic na tym dopiero po zbyciu, oczywiscie o ile jest to cokolwiek jeszcze warte. Powazny inwestor i profesjonalny kupiec nie moze pojsc na taki uklad, to po prostu mniejszy dochod i gorsze warunki, na to godzic sie nie powinni. Jest pewna ilosc naiwnych lub takich ktorym sponsoruja zakupy wowczas moga wpasc w pulapke niskich cen.


  50. @Grave (autor: Qjanusz | data: 8/03/10 | godz.: 19:21)
    nieważne...

    Intel rzuca 16 wątkowe Xeony. Bardzo dobra informacja w temacie serwerów. Starczy już komentowania atrap.


  51. czyżby jedna grubsza sprawa??? (autor: Marek1981 | data: 8/03/10 | godz.: 21:18)
    http://pclab.pl/news41261.html

  52. no no... ciekawe (autor: Qjanusz | data: 8/03/10 | godz.: 21:51)
    Intel właśnie się wypiął na Newegg

    W tym momencie oficjalnie "produkty" nie mają statusu wystawowej ozdoby, tylko FALSYFIKATU!


  53. .:. (autor: Shneider | data: 9/03/10 | godz.: 00:00)
    wsiaklo 2000 prockow ;-)

    w sumie to 'niewiele' bo 420 tys euro.

    w 2003 roku skradziono ciezarowke z P4 o wartosci 10mln euro. ale zlodziejom udalo sie ukrasc jedynie 3/4 towaru. to jest przekret.


  54. "Specjalna" wersja i7 (autor: Marucins | data: 9/03/10 | godz.: 08:52)
    hehe to nie pomyłka ani nie atrapa to fake zrobiony przez złodziei :)

    Ciekawe czy inne sklepu też dostały taka dostawę towaru ;)


  55. Morgi... (autor: Sandacz | data: 9/03/10 | godz.: 09:08)
    "Co do zakupow amd, to niech sobie wbija do glowy fanowie, ze kupujac ten zlom placimy" - po pierwsze złomem to sobie możesz nazywać swoje własne produkty jak je sam wyprodukujesz, a po drugie słowo "płacimy" sugeruje że ty też płacisz - pytam jakim cudem skoro produkty ATI/AMD omijasz rzekomo szerokim łukiem?
    Słowo "płacimy" w sensie wszyscy miało sens wówczas kiedy urzędy publiczne podczas przetargów zaznaczały że procesor musi być 3GHz a tylko Intel ze swoim droższym i często gorszym P4 mógł ten warunek spełnić. Oczywiście warunek 3 GHz pojawiał się czysto przypadkowo.


  56. @Marek1981 (autor: Sandacz | data: 9/03/10 | godz.: 09:28)
    Typowa sprawa w biznesie - nikt teraz nie chcę się przyznać że dał ciała (i na jakim etapie dystrybucji doszło do zamiany czyli po czyjej stronie) bo to mocno podkopuje 'dobre imię'. A wiadomo że ktoś kłamie.

  57. No i kolejny raz Ruska Technologia przegoniła konkurencje. (autor: xernos | data: 9/03/10 | godz.: 09:42)
    Po pendriowach o "nieograniczonej" pojemności skonstruowanych z butaprenu naklejki opakowania i wtyczki z kawałkiem kabla od USB, przyszła pora na bardziej ambitne rozwiązania. Cool-er z masy plastikowej czy mydła, procesor z plastiku a najlepsze że jest super ECO bo nie zużywa wogle prądu podczas "działania".

    Najmocniej ucierpieli klienci końcowi bo czy sklep teraz to uzna -pzdr.


  58. Sandacz (autor: szpak3 | data: 10/03/10 | godz.: 12:23)
    ,,,i po co tłumaczysz komuś kto ma atrapę zamiast mózgu, i to taką z napisem Core i7,,,

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.