Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » rainy 22:47
 » Nebuchadn 22:46
 » pawel1207 22:42
 » Karaczan 22:40
 » ham_solo 22:38
 » Wojski 22:36
 » Misiewicz 22:35
 » kicior 22:35
 » rzymo 22:35
 » Wedelek 22:34
 » XepeR 22:34
 » angh 22:34
 » Marek1981 22:32
 » Trancer 22:30
 » rad 22:30
 » Master/Pe 22:29
 » Dziadek Ż 22:26
 » Nihilist 22:26
 » buddookan 22:26
 » Remek 22:25

 Dzisiaj przeczytano
 22680 postów,
 wczoraj 23310

 Szybkie ładowanie
 jest:
wyłączone.

 
TwojePC.pl © 2001 - 2020
A R C H I W U M   W I A D O M O Ś C I    Z    9/2002
    

    1. połamać ręce , Zryty_Berecik 2/09/02 16:24
      1. jak chyba wiecie jestem , Zryty_Berecik 2/09/02 16:26
        1. tiaaa , Koziol 3/09/02 00:12
          1. ja raz z , Zryty_Berecik 3/09/02 08:31
  1. [Max OT] Jak podłączyć obrotomierz w VW Golf Mk2? , Norton 1/09/02 22:26
    1. Ja bym radził , Trunks 1/09/02 22:44
  2. DVD Rippers? , pitex 1/09/02 22:58
    1. easydivx i dvdbackup , P_M_ 1/09/02 23:00
    2. Polecam... , piotrgw 1/09/02 23:06
      1. O shit... , piotrgw 1/09/02 23:26
    3. Dvd decrypter , Wolek 1/09/02 23:12
    4. gordian knot , Ranx 2/09/02 08:47
      1. yup , GULIwer 2/09/02 13:15
  3. małe obudowy do kompa (mini-itx) gdzie to dostać??? , Sznaps 1/09/02 23:16
    1. bedzie problem , MARC 2/09/02 14:02
  4. karykatura Cher... , AndrEC 1/09/02 23:30
    1. e no - google... , Agnes 1/09/02 23:57
      1. czesc nie wchodzi .. , NimnuL 2/09/02 08:40
        1. no nie no .. już zdążyli usunąć ?... , Agnes 2/09/02 09:05
          1. mozliwe, ze to przez modem .. , NimnuL 2/09/02 10:11
    2. nie uwierzysz , Dhoine 1/09/02 23:58
    3. dzięki all... , AndrEC 2/09/02 13:40
  5. Karta grafiki do 300 zeta , w1lko 1/09/02 23:39
    1. Za 300zeta + jeszcze troszeczke , Nebuchadnezzar 2/09/02 00:17
    2. Radek 7500... , Ar3cK 2/09/02 00:21
      1. DFI ? :-) , NimnuL 2/09/02 08:39
        1. DVI ofc :)... , Ar3cK 2/09/02 09:36
    3. również , Zryty_Berecik 2/09/02 16:39
  6. [ot] zal , wielki zal ... , Szymon238 1/09/02 23:44
    1. heh , a mi siem juz nudzilo , Bitboy_ 1/09/02 23:51
    2. :(((... jeszcze wiekszy zal :(((... , Ar3cK 2/09/02 00:13
    3. e, no co wy , JanoszW 2/09/02 00:26
      1. wlasnie tez nie lapie , filet 2/09/02 00:38
        1. dokladnie! , McKania 2/09/02 11:44
      2. prawda , HcM 2/09/02 14:01
    4. Jeszcze miesiac juz nie moge sie doczekac... , Kilgor 2/09/02 01:30
      1. Ty przynajmiej masz samochod ;-( , Mackie Messer 2/09/02 02:06
    5. Eeeee tam , Dracoxik 2/09/02 08:04
    6. W sumie nie najlepsze wakacje jakie miałem .. , NimnuL 2/09/02 08:39
    7. Jak to jak??? , Grolshek 2/09/02 09:36
  7. [OT]Windows XP sp1 , Bitboy_ 1/09/02 23:47
    1. tutaj masz wszystko co potrzebujesz wiedziec.. , Maners 2/09/02 06:17
      1. brak problemow , mel2 2/09/02 21:58
  8. Skąd zassać GART... , Matti 2/09/02 00:23
    1. z tad... , MichuII 2/09/02 00:38
  9. "Mielenie dysku" podczas grania - wkurza jak cholera , filet 2/09/02 00:33
    1. czy , Keeper 2/09/02 00:48
      1. jezeli , Keeper 2/09/02 00:51
    2. mało ramu , Świstak 2/09/02 00:51
      1. hmm , Keeper 2/09/02 00:53
        1. Stary na usługach w WinXP to ja sie trochę znam , Świstak 2/09/02 00:57
          1. ups , Keeper 2/09/02 01:01
    3. Ja mam kompa z 256 MB i mam dwa systemy , sebtar 2/09/02 18:39
      1. hmm , guma 3/09/02 01:00
        1. No właśnie - zajmuje powyżej , sebtar 3/09/02 07:07
  10. Witam tak na szybko czym otworzyć plik .lit ???? , kojot 2/09/02 01:43
    1. cos jest , Keeper 2/09/02 02:07
      1. i jeszcze to , Keeper 2/09/02 02:09
        1. ooo, a to bedzie chyba najlepsze :D , Keeper 2/09/02 02:13
    2. Microsoft Reader... , Kenny 2/09/02 08:19
    3. dzięki wielkie , kojot 2/09/02 13:06
  11. [Fun] Najlepsza strona w sieci! , Mackie Messer 2/09/02 02:10
    1. hwheheheheheehh , sew123 2/09/02 02:57
    2. Kosmos , Ramone 2/09/02 03:36
    3. to jest jakieś... , PrzeM 2/09/02 06:49
      1. buahahaha :-) , NimnuL 2/09/02 08:39
    4. żenujace , Doczu 2/09/02 08:28
      1. a mnie sie , Plum 2/09/02 10:40
        1. Ale ja nie mialem na mysli... , Doczu 2/09/02 11:22
    5. ale GITES !!! ;) , krwiak 2/09/02 10:45
    6. normalnie , Koziol 2/09/02 16:35
    7. DO Ramone!!! , DEBESCIAK 5/09/02 16:49
  12. Ale jaja - widzę stereogramy , Piter 2/09/02 02:24
    1. Noo , XepeR 2/09/02 08:20
    2. jesli mozna polepszyc sobie wzrok , NimnuL 2/09/02 08:39
    3. ech ... , Wolek 2/09/02 10:44
    4. niestety , Outsider 2/09/02 12:02
    5. Ludzkie ciało mnie zadziwia , Piter 2/09/02 12:53
      1. Byla taka gra , HcM 2/09/02 13:59
      2. Okulary 3D dołączne do niektórych kart graficznych.. , Maners 2/09/02 14:49
        1. LOL - ale literówek narobiłem :-)) , Maners 2/09/02 14:51
        2. dziala kiepsko , bartek_mi 2/09/02 15:43
          1. działa bardzo dobrze.. , ili@s 3/09/02 08:20
    6. spoko , mel2 2/09/02 18:49
    7. nie wierzę w poprawę... , XTC 2/09/02 20:44
    8. Kiedyś nie miałem z tym problemów ... , zartie 3/09/02 09:57
      1. tam to było co innego... , XTC 3/09/02 18:31
  13. Prosze odpowiedzcie , ziben 2/09/02 07:07
    1. czy nie mozesz , bajbusek 2/09/02 08:03
    2. Uparty jestes :-)) , NimnuL 2/09/02 08:39
  14. [OTurystyczny] pytanie o Wegry , Ranx 2/09/02 08:35
    1. Co jeść? , irbar 2/09/02 08:59
    2. nie wiem co jesc , Dhoine 2/09/02 09:17
    3. Bylem tam przejazdem , Mackie Messer 2/09/02 11:15
      1. to ze warto to wiem:)))) , Ranx 2/09/02 11:29
        1. Nie:) Najładniejsza jest Czeska Praga! , Iza WGK 2/09/02 15:02
    4. Hehe, , PKort 2/09/02 15:13
      1. wycieczka jest zorganizowana , Ranx 2/09/02 15:31
  15. FAT32 na NTFS - jedno małe pytanko , JE Jacaw 2/09/02 09:12
    1. ??? , ili@s 2/09/02 09:20
      1. No, właśnie, że nie... , JE Jacaw 2/09/02 09:31
    2. a więc dla Win2k: , Master/Pentium 2/09/02 09:31
      1. dokladnie tak , Kane 2/09/02 13:12
    3. podepnę się z pytaniem , irbar 2/09/02 09:37
      1. wiadomo , GULIwer 2/09/02 10:19
        1. to nie blędy a straty ;-) , Master/Pentium 2/09/02 10:26
          1. heh , GULIwer 2/09/02 12:49
      2. sformułuję inaczej pytanie: , irbar 2/09/02 13:21
        1. zmienic sie , glewik 2/09/02 14:15
  16. [OT] II cz. LORD OF THE RINGS wpłynęła na szerokie wody inetu , Ramone 2/09/02 09:13
    1. ja kiedyś , no13 2/09/02 09:56
    2. ciekawe , radas 2/09/02 16:31
    3. o nie! , Olo 2/09/02 21:59
  17. ATA, Raid itp. - małe przemyślenia , JE Jacaw 2/09/02 09:30
    1. Dyski ATA nie mogą się komunikować między sobą ... , zartie 2/09/02 11:38
      1. O! Tego nie wiedziałem... , JE Jacaw 2/09/02 13:35
        1. SCSI , Lucas McFly 2/09/02 21:29
    2. mam jedno pytanie , Rocky 2/09/02 14:09
      1. Niestety... , JE Jacaw 2/09/02 15:25
        1. Oddzielną szynę ma tylko AGP , zartie 3/09/02 08:59
          1. No i mamy jeszcze PCI-X, czyli 64bity na 100MHz, , Star-Ga-Te 3/09/02 23:01
  18. Karty dżwiękowe firmy Hercules - Czy ktoś wie gdzie można kupić , Marek_cz 2/09/02 10:37
    1. W posce to chyba juz nie :-( , Doczu 2/09/02 11:16
      1. i tutaj , NimnuL 2/09/02 13:02
        1. No, ale tylko , Doczu 2/09/02 14:39
          1. no nie sprawdzalem .. , NimnuL 2/09/02 15:07
        2. niepolecam tej firmy , Luk 2/09/02 18:41
          1. Ja nie moge powiedzieć tego samego , Doczu 2/09/02 19:14
          2. nie prawda ... , NimnuL 3/09/02 08:00
            1. To ja mialem szybciej :-) , Doczu 3/09/02 15:38
              1. blizej mieszkasz ... , NimnuL 3/09/02 16:04
                1. Iiii - chyba nie , Doczu 3/09/02 17:20
                  1. no to cuda siakies :-)) , NimnuL 4/09/02 07:51
    2. Jeśli z takich czy innych względów , pippi 2/09/02 22:56
      1. Mały appendix: , pippi 2/09/02 23:00
        1. Potwierdzam , Doczu 3/09/02 06:14
        2. hype na bądź co bądź... , XTC 3/09/02 19:07
  19. Nagrode , Frazpc 2/09/02 11:13
    1. NIe nie moge... , Kilgor 2/09/02 11:18
    2. :)))) , Frazpc 2/09/02 11:19
    3. Gdzie [OT].. , KURAK 2/09/02 11:41
      1. ;-) , NimnuL 2/09/02 13:03
    4. OD Admina... , Kilgor 2/09/02 11:50
      1. Po ostatnich atakach na frazie , Agnes 2/09/02 12:40
      2. mali hakerzy ;-)) , NimnuL 2/09/02 13:04
        1. hihihi , frazir 2/09/02 13:28
          1. A jak z puzzlami? ;-) , DJopek 2/09/02 13:32
            1. szczegolnie jak na obrazku kryje sie fajna laska :-)) , NimnuL 2/09/02 15:04
          2. Frazir - granatem gamoni, , sebtar 2/09/02 18:46
            1. :-D ja sie okopałem .. , NimnuL 3/09/02 08:00
    5. he, he dokladnie , bajbusek 2/09/02 12:55
  20. Czy warto kupic RADEONA 8500 LE ???????? , L3ad3R 2/09/02 11:23
    1. no stary , GULIwer 2/09/02 12:40
      1. oraz , NimnuL 2/09/02 13:05
      2. a dokładnie to , Yosarian 2/09/02 13:27
        1. uważaj , GULIwer 3/09/02 17:47
          1. no nie !!! , Yosarian 3/09/02 23:40
            1. ale sprawdziłem linka krótszego , Yosarian 3/09/02 23:43
    2. powiem Ci pod koniec tygodnia , bajbusek 2/09/02 12:54
      1. a eszte konfigu jaki masz ? , NimnuL 2/09/02 15:05
    3. reszta , bajbusek 2/09/02 15:37
    4. ALE CHODZILO MI O JAKIES POROWNANIE Z GEFORCAMI :p , L3ad3R 2/09/02 15:55
      1. Boshe... , Kenny 2/09/02 16:17
      2. no to na powyzszych stronach , NimnuL 3/09/02 08:00
  21. Nagrywanie płyt 800 MB. , sew123 2/09/02 12:03
    1. A wlaczyles ... , Wolek 2/09/02 12:13
      1. nagrywarka powinna , irbar 2/09/02 12:16
        1. OK ... , Wolek 2/09/02 12:21
    2. Dzieki , sew123 2/09/02 12:49
  22. Radeon w Diablo2-czy dziala? , MayheM 2/09/02 12:50
    1. Dziala , Wolek 2/09/02 13:00
      1. buuuuu , MayheM 2/09/02 13:42
    2. Nie, nie jest to kwestia sterownikow , Wolek 2/09/02 14:05
    3. Diablo 2 chodzi świetnie na Radeonie... , Drakor 2/09/02 14:09
      1. OK, to sprawdz , Wolek 2/09/02 14:12
        1. Wcale nie. , PKort 2/09/02 15:16
    4. U znajomego , NimnuL 2/09/02 15:05
    5. dokładnie miałem Radeona 32DDR i czy to była , chris_gd 2/09/02 15:29
    6. Diablo spaprali niestety , Piter 2/09/02 21:42
    7. Dzieki za opinie , MayheM 3/09/02 08:07
  23. pomozcie z wyborem televizora w cenie ok.3.000 , dalu 2/09/02 14:04
    1. polecam , purgalm 2/09/02 14:43
    2. ile cali? , burz 2/09/02 14:51
    3. Thomson , NimnuL 2/09/02 15:05
    4. za ok. 3000 , Thorgal 2/09/02 15:05
      1. Kiedys byla debata o Video i inne ... , cobrajas 2/09/02 16:14
        1. naty= anty !!! sorki hehe , cobrajas 2/09/02 16:15
          1. :-) nigdy bym nie wpadl , NimnuL 3/09/02 08:00
    5. latałem troche po sklepach , RoBakk 2/09/02 16:56
      1. tfu, tfu , RoBakk 2/09/02 17:03
      2. mam lg , bartek_mi 2/09/02 18:22
    6. Thomson , Lucas McFly 2/09/02 21:07
    7. a tak pozatym, to najważniejsze.... , fiskomp 3/09/02 12:08
      1. akurat pompowanie , burz 5/09/02 13:00
    8. warta rozwazenia , burz 5/09/02 13:02
  24. tania płyta pod celka 1 700 000 000 000 mHz ;) , irbar 2/09/02 14:07
    1. jak tanie to kup jej tego , Ranx 2/09/02 14:22
    2. Lej na Celka-kastrata bez jajec , sebtar 2/09/02 18:44
      1. racja , coobav 2/09/02 21:45
  25. polski odpowiednik bizrate.com ? najtansze komponenty ? , DmL 2/09/02 14:16
    1. ja nie wiem , Murphy 2/09/02 16:59
      1. a ja wiem :) www.mwave.com , DmL 2/09/02 21:07
    2. msi vs gigabate , DmL 2/09/02 21:10
  26. problem z Norton Disk Edit , 1Majkel 2/09/02 14:16
    1. juz ok ;) , 1Majkel 2/09/02 14:19
  27. Moto Racer 3 , 1nt3r 2/09/02 14:18
    1. u mnie pojawil , bajbusek 2/09/02 14:47
    2. pewnie piracka wersja ... , NimnuL 2/09/02 15:05
    3. patch , 1nt3r 2/09/02 16:07
  28. Skad oprogramowanie do VoIP? , LukaszG 2/09/02 14:21
    1. hmm , Jumper 2/09/02 15:06
  29. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HELP ME !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! , mrwhite3 2/09/02 14:43
    1. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!I CANT HELP YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! , ENGELS 2/09/02 14:46
      1. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!to samo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! , mel2 2/09/02 17:54
        1. ja jestem uczulony na wypowiedzi Engelsa :-) , NimnuL 3/09/02 08:01
          1. no ja tyz , mel2 4/09/02 19:42
    2. moze , J@rek 2/09/02 14:50
    3. nie drzyj sie !!! , Jumper 2/09/02 14:52
      1. no może nie tak do wszystkich... , XTC 2/09/02 20:50
      2. tego juz dawno nie ma , HcM 2/09/02 20:50
        1. no chyba nie , Jumper 3/09/02 06:54
          1. ooops , Jumper 3/09/02 06:55
    4. polecam programik eSkiMoS , siarenka 2/09/02 15:34
    5. www.sms.ac , DmL 2/09/02 21:13
    6. no i jeszcze ja , Wasabi 2/09/02 22:45
      1. a gdzie nie dochodzi? ;) , HcM 3/09/02 00:54
    7. polecam , glewik 2/09/02 22:48
    8. a ja ci powiem ze... , dede 3/09/02 12:19
  30. [OT-fun-autentyk] Ciekawa rejestracja tego Opla:P? , Iza WGK 2/09/02 14:57
    1. hyhyhy , krwiak 2/09/02 15:02
    2. hehe , Meteor 2/09/02 15:45
    3. hyhy , Koziol 2/09/02 16:31
      1. o mamo:) haha - ciakawe jaka najsmieszniejsza... , Iza WGK 2/09/02 16:35
        1. ale , Koziol 3/09/02 00:00
    4. Wegrzy to wogule , Trunks 2/09/02 19:57
    5. dlaczego by nie przeszlo?? , metacom 3/09/02 06:09
      1. ale znaczenie jest obrazliwe , Meteor 3/09/02 09:08
  31. [Śmiejta co chceta] :-)) czyli kilka dowcipow ... , NimnuL 2/09/02 15:05
    1. Armia Czerwona świetna :)))))) , DJopek 2/09/02 15:12
    2. Nimnul:) fajne, ale nic o seksie?? , Iza WGK 2/09/02 15:17
      1. Iza jak to nic, a... , Lauretka 2/09/02 15:35
        1. a fakt:) hehe... , Iza WGK 2/09/02 15:46
          1. cienki jest:) , mel2 2/09/02 17:53
            1. :-) nie jestem cienki ;-)) , NimnuL 3/09/02 08:01
      2. 8-D pan NimnuL byl chory i lezal w lozeczku :-))) , NimnuL 3/09/02 08:00
        1. no chetnnie bym oblookal , mel2 4/09/02 19:41
    3. Rybki - podad wszystko :-)))) , JOY 2/09/02 15:56
    4. bylo z 90% , wukillah 2/09/02 19:51
    5. OCENA 4- , glewik 2/09/02 22:49
    6. kurde ja to rzadko coś się uśmiecham , pjfox 2/09/02 23:18
  32. TURTLE BEACH SANTA CRUZ , SebeKK 2/09/02 16:49
    1. Immposible :-( , Doczu 2/09/02 18:33
    2. w polsce one sa pod inna nazwa ... , radas 2/09/02 21:30
      1. Pod nazwą VideoLogic SonicFury. , pippi 2/09/02 23:02
  33. Karty X-box , daaarek1 2/09/02 16:59
    1. Jest wogole taka firma?? , sew123 2/09/02 17:13
      1. Jest,jest. , daaarek1 2/09/02 19:23
  34. Aquamark - skad? , jah 2/09/02 17:19
    1. hehe w archiwum takie samo pytanie Druzila, , jah 2/09/02 18:38
      1. dokładnie :) , Druzil 2/09/02 19:41
  35. GEFORCE CREATIVE 256DDR , kubas02 2/09/02 18:08
    1. ja tam nie wiem , vaneck 2/09/02 18:41
    2. ja to mam , Keeper 2/09/02 18:44
      1. A jaką masz resztę kompa? , sebtar 2/09/02 18:51
        1. reszta kompa , Keeper 2/09/02 19:32
    3. Zależy jaki MX, bo , sebtar 2/09/02 18:47
      1. mx-400 , vaneck 2/09/02 18:59
        1. szybszy w czym ? , RoBakk 2/09/02 19:11
          1. no racja , vaneck 2/09/02 19:28
        2. nigdy nie byl !!!!!!! , robert71 2/09/02 19:20
    4. bierz tego creativa tylko wtedy... , recydywista 2/09/02 19:28
    5. NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! , bor@s 2/09/02 20:47
    6. To była rada do tego kumpla ofcoz , bor@s 2/09/02 20:53
      1. hmmmmmm...... , McKania 2/09/02 21:04
      2. hmmm , m&m 2/09/02 23:01
    7. Mam, używam i nie narzekam... , SpeedyX 3/09/02 01:43
      1. Mam od 2 lat i zajebiozka. , Dexter 3/09/02 07:19
    8. w sumie roznica , NimnuL 3/09/02 08:01
    9. Jak ktos kce CLAPA- mam na zbyciu , dida 3/09/02 09:00
    10. CLAP , Meteor 3/09/02 09:08
      1. ja szukam wlasnie , m&m 5/09/02 20:39
  36. problem z napęndem cdrw lg gce-9024b , john565 2/09/02 18:23
    1. tiaaa , mel2 2/09/02 19:24
  37. det 4.0 xp , ENGELS 2/09/02 18:36
    1. 4.0? , mel2 2/09/02 18:42
      1. :-))))) , vaneck 2/09/02 18:44
        1. 4.0 , mel2 2/09/02 18:45
    2. a skoro ci wylazi do windy , mel2 2/09/02 18:43
    3. obydwie odpowiedzi do bani , ENGELS 2/09/02 18:46
      1. sam jestes baran , mel2 2/09/02 18:51
      2. dziwny jestes .... , NimnuL 3/09/02 08:02
    4. PROSZE TEMU %$#@$ NIE ODPOWIADAC - NIE POTRAFI DOCENIC POMOCY , mel2 2/09/02 18:53
      1. no to chyba wiadomo , vaneck 2/09/02 18:56
        1. ale ponoc przezyl metamorfoze , mel2 2/09/02 18:57
    5. a i tak was lubie , ENGELS 2/09/02 19:09
      1. a ja nie , mel2 2/09/02 19:19
        1. to na hujeczka te złośliwostki , ENGELS 2/09/02 19:26
          1. zostaw go...mel2-palyboy:( , Iza WGK 2/09/02 20:51
            1. ałć jaka mila obsluga na boardzie wystepuje :))) , mel2 2/09/02 20:56
          2. nie klnij , McKania 2/09/02 20:55
        2. mel2 - nie przejmuj sie, dla niego jestem panieneczka! , Iza WGK 2/09/02 20:57
          1. daj spokoj , mel2 2/09/02 21:10
            1. :))mel2 - nie jest playboyem;)? , Iza WGK 2/09/02 21:17
              1. to zalezy co dla Ciebie , mel2 2/09/02 21:22
          2. heh , Druzil 3/09/02 00:39
          3. ;-)) jestes kochaniutką dziewczyną ... , NimnuL 3/09/02 08:01
    6. aha - i jeszcze post tego pana E. , Iza WGK 2/09/02 21:20
      1. pewnie, Izunia , Agnes 3/09/02 01:11
    7. Ogolnie tak... , Kilgor 2/09/02 21:22
      1. nie mow tak , mel2 2/09/02 21:25
        1. ;-) tobie mozna tak powiedziec , NimnuL 3/09/02 08:01
          1. aaaahaaaa , mel2 4/09/02 19:40
  38. Ustawienia klawiatury w XP , ErAZoR 2/09/02 19:20
    1. zadziwiajace , mel2 2/09/02 19:23
    2. najprawdopodobniej , Kane 2/09/02 19:51
      1. aha , Kane 2/09/02 19:52
    3. A moze naciskasz kombinacje ... , mlody 2/09/02 20:31
    4. Ja to widzę tak: , Bart 2/09/02 20:53
    5. przesle proponowane rozwiazania , ErAZoR 2/09/02 22:45
    6. Mi się tak robi w Office gdy kopiuję jakieś pole textowe. , Dexter 3/09/02 07:21
    7. Problem rozwiazany , ErAZoR 3/09/02 12:01
  39. bios radeon8500 , RAv777 2/09/02 19:29
    1. wejdz na strone , capri 2/09/02 20:57
    2. thx za info , RAv777 3/09/02 09:32
  40. Ustawienia Exact Audio Copy + Lame 3.92 , Lord Kamal 2/09/02 19:32
    1. to to jest chyba o ile dobrze pamietam vbr , mel2 2/09/02 19:41
      1. ooooo- a tu de best instakszyn , mel2 2/09/02 19:51
        1. ale nie wiem czy czytales... , Lord Kamal 2/09/02 19:56
          1. gdzie pisze ze jest nieauktualny , mel2 2/09/02 19:59
    2. Jeśli naprawdę zależy Ci na jakości, , Pinokio 2/09/02 20:42
    3. jakosc bedzie bardzo dobra ale jeszcze lepsza daje , TeK 2/09/02 20:43
    4. thx all , Lord Kamal 2/09/02 20:54
      1. więc extreme , Pinokio 2/09/02 20:58
    5. Jescze jedno co do komend ......... , Lord Kamal 2/09/02 21:28
      1. no napisalem wyzej , mel2 2/09/02 21:31
    6. W przypadku Lame'a, VBR chyba nie posiada zadnych wad , TeK 3/09/02 00:11
    7. Ehh, szkoda że mpc nic nie odtwarza , Piter 3/09/02 02:41
      1. ze masz racje:) , Ranx 3/09/02 10:13
        1. A ja jestem w szoku , Piter 3/09/02 11:07
          1. to juz powoli zaczyna nie miec sensu:) , Ranx 3/09/02 12:55
            1. APE jest bezstratny a mpc nie ;-) , Master/Pentium 3/09/02 13:22
              1. oka, tylko powiedz mi jaki to ma sens? , Ranx 3/09/02 13:39
                1. możliwość pożniejszej rekompresji na potrzebny sobie format :-) , Master/Pentium 4/09/02 06:59
    8. VBR w Lame/Gogo jest OK , ten w Xing jest tragiczny w w Fhg słaby , Master/Pentium 3/09/02 11:31
  41. Wpływ grzania się chipsetu (BX) na podkręcalność , recydywista 2/09/02 19:32
    1. Ten Abit nominalnie (choć wbrew specyfikacji Intela) wyciąga , Bart 2/09/02 20:26
    2. Ja mam magistrale , palioza 2/09/02 21:12
      1. niezle , coobav 2/09/02 21:48
        1. Owe kondensatorki nie nawalają z powodu wysokiego FSB , Bart 2/09/02 22:03
        2. Juz nie musze... , palioza 2/09/02 22:59

 Poprzednie wiadomości z danego miesiaca znajdziesz na kolejnej podstronie archiwum BOARDA 
    
A R C H I W U M    M I E S I Ę C Z N E
    

RokMiesiąc
2020IIIIIIIVVVIVIIVIIIIXXXIXII
2019IIIIIIIVVVIVIIVIIIIXXXIXII
2018IIIIIIIVVVIVIIVIIIIXXXIXII
2017IIIIIIIVVVIVIIVIIIIXXXIXII
2016IIIIIIIVVVIVIIVIIIIXXXIXII
2015IIIIIIIVVVIVIIVIIIIXXXIXII
2014IIIIIIIVVVIVIIVIIIIXXXIXII
2013IIIIIIIVVVIVIIVIIIIXXXIXII
2012IIIIIIIVVVIVIIVIIIIXXXIXII
2011IIIIIIIVVVIVIIVIIIIXXXIXII
2010IIIIIIIVVVIVIIVIIIIXXXIXII
2009IIIIIIIVVVIVIIVIIIIXXXIXII
2008IIIIIIIVVVIVIIVIIIIXXXIXII
2007IIIIIIIVVVIVIIVIIIIXXXIXII
2006IIIIIIIVVVIVIIVIIIIXXXIXII
2005IIIIIIIVVVIVIIVIIIIXXXIXII
2004IIIIIIIVVVIVIIVIIIIXXXIXII
2003IIIIIIIVVVIVIIVIIIIXXXIXII
2002IIIIIIIVVVIVIIVIIIIXXXIXII
2001IIIIIIIVVVIVIIVIIIIXXXIXII

    
W Y S Z U K I W A R K A
    

Wyszukiwarka sprawdza tylko treść i tytuły wiadomości nie uwzględnia autora i podpisów pod wiadomościami.
Słowa do znalezienia:
Zależność pomiędzy słowami:
--

    
Z A D A J    P Y T A N I E
    

Dzięki Rejestracji w naszym serwisie można uzyskać dostęp do zamieszczania Komentarzy do newsów oraz własnych informacji w działach Board oraz Giełda. Wystarczy podać ksywkę, hasło oraz e-mail.


    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2020, TwojePC.PL