Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Piątek 13 marca 2009 
    

Radeon HD 4600 ze złączem AGP od PowerColor


Autor: Zbyszek | źródło: Expreview | 18:39
(50)
Firma PowerColor informuje, że zamierza wprowadzić na rynek kartę z serii ATI Radeon HD 4600 wyposażoną w złącze AGP. Aktualnie nie wiadomo jeszcze, czy będzie to Radeon HD 4650, czy też 4670, nie jest znana także dokładna specyfikacja techniczna. Wiadomo jedynie, że karta ma mieć odpowiednio przeprojektowaną płytę PCB, na której oprócz chipu RV730 osadzony zostanie także mostek odpowiadający za tłumaczenie rozkazów PCI Express. W celu dostarczenia odpowiedniej ilości energii na laminacie znajdzie się dodatkowe 6-pinowe gniazdo zasilające, z dołączoną przejściówką umożliwiającą zasilanie karty poprzez dwie złączki Molex. Karty powinny trafić do sklepów w ciągu kilku najbliższych tygodni.

Warto dodać, że dotychczas najbardziej wydajną kartą na złącze AGP był Radeon HD 3850, oferowany przez kilku producentów, między innymi Sapphire i PowerColor.

Informacje spokrewnione:

25.11.2008 | 15:19 | BFG bezpłatnie wymieni karty AGP na PCI Express
1.10.2008 | 18:56 | AGP odchodzi do lamusa
6.3.2008 | 21:35 | Nvidia kończy z AGP
31.12.2007 | 11:42 | Karty Radeon HD 3850 ze złączem AGP
4.9.2007 | 14:53 | Nvidia: DirectX 10 dla AGP

 


    
K O M E N T A R Z E
    

  1. hiehie (autor: infinity | data: 13/03/09 | godz.: 19:10)
    nio prosze a to nowinka, ci ktorzy jeszcze posiadaja AGP to sie napewno uciesza

  2. Ciekawy jestem (autor: Kosiarz | data: 13/03/09 | godz.: 19:17)
    ile tego sprzedadza ^^

  3. ... (autor: sol4rlag | data: 13/03/09 | godz.: 19:28)
    Szacun.

  4. W końcu (autor: Takkyu | data: 13/03/09 | godz.: 20:15)
    niech tylko cena będzie przyzwoita, bo z cenami rzędu 590 zł za HD3850 na AGP lekkie przegięcie.
    W zestawie z moim kompem i kartą Prodigy będzie świetne media center do HD za małe pieniądze.
    Coś czuję, że wielu ludzi postąpi tak jak ja - bo taki Athlon XP 2600+ z materiałem HD sobie nie radzi, net też za szybki na nim nie jest... a do media center... hm... :-)


  5. Takkyu (autor: morgi | data: 13/03/09 | godz.: 21:02)
    To taka mala wymowka, bo XP w polaczeniu z ta karta zezre wiecej pradu niz najtanszy i radzacy sobie z HD dwurdzeniowy proc, a do tego bardzo oszczedny.

  6. morgi (autor: Markizy | data: 13/03/09 | godz.: 21:12)
    może i tak, ale różnica w cenie wyrówna się dopiero po 5 latach użytkowania jako MC, wiec chybiony pomysł,

    nowy procek+płyta+zasilacz+ram>> radeon 4600


  7. oooo (autor: Dabrow | data: 13/03/09 | godz.: 21:18)
    i niech mi morgi powie że moje AGP umarło (-; Wciąż dycha i to fajnie. Dorzucę tam Q6600 na miejsce E6420 i będzie gicio.

  8. Ciekawe co na to nVidia ? (autor: Majster | data: 13/03/09 | godz.: 21:48)
    nVidia spartoliła sprawę, gdy całkowicie z rynku zniknęła karta GeForce 7300GT - ostatnia z sensownych. O bardziej wydajnych modelach już nie wspominając.

    Może inni producenci też takie karty wypuszczą, np. His, Sapphire itd.

    Jeśli chodzi o GeForce to pozostały tylko ochłapy - seria FX 5200, 5500 i 6200A, np. w Komputroniku. Ceny - masakra, wysokie są strasznie.

    Choć nie lubię ATI to jednak zaliczę tej firmie plusa.

    NV i AGP - wstyd !!


  9. Dabrow (autor: LOLO64 | data: 14/03/09 | godz.: 02:22)
    To ty masz E6420 na płycie z AGP?? LOOOOL, ale wieśniak z Ciebie !!

  10. lolo64 (autor: AZet | data: 14/03/09 | godz.: 11:00)
    z miastascie a dupascie

  11. LOLO64 (autor: kulapeta | data: 14/03/09 | godz.: 11:23)
    Jak zwykle - powiedział Panicz, co wiedział...

  12. Markizy (autor: morgi | data: 14/03/09 | godz.: 11:30)
    Jak to wyliczyles, oprocz zuzycia pradu jest jeszcze mnostwo innych korzysci policzalnych i niepoliczalnych, odczuwalnych mocniej i mniej w koncu cpu to serce komputera rzucajace cien na prawie wszystko.

  13. Dabrow (autor: morgi | data: 14/03/09 | godz.: 11:33)
    Umarlo, w zasadzie to jest sztuka dla sztuki, cos dla koneserow, bo czesci zamienne do zabytkowych modeli samochodow ciagle mozna zamowic, taka gratka dla zbieraczy z lamusa.

  14. @LOLO64 (autor: Marek1981 | data: 14/03/09 | godz.: 11:34)
    oj można się przyczepić do słowa wieśniak,
    Zapewniam Cię że Ci ludzie mają lepiej sprzęt dobrany ( w sensie optymalizacji) niż mieszczuchy, gdyż: nie znają się na PC więc szukają osoby kompetentnej (w rodzinie, znajomych), oni na co dzień nie mogą pozwalać sobie na ryzyko. W przeciwieństwie do tzw mieszczuchów gdzie 80% uważa się za fachowców i kupują w większości badziewia.


  15. morgi (autor: Markizy | data: 14/03/09 | godz.: 14:06)
    dla ciebie specjale zestaw intela:
    ntel Pentium Dual Core E2180 - 270zl
    GoodRam DDR2 1GB 800MHz CL5 - 45zl
    Asus P5VD2-VM Via P4M900 - 130
    Modecom Feel-350ATX - 70
    razem - 515zl (i to nie masz gwarancji ze FULL HD uciągnie płyta z prockiem)

    taka wiec 515z l>> 450zl około za kartę (układ jest prostszy od tego z 3850 i będzie tańsza produkcja)

    zamiana pentiuma na Celeron Dual-Core E1400 obniży cenę zestawu intela o 40zl, co dalej zmienia równowagi. A sprzęt intela jest najtańszy z najtańszych :P (a nie mamy wyjścia TV-out co w tym przypadku wiąże się z zakupem karty graficznej lub kupnem droższej płyty co dalej podnosi cenę)


  16. dodam jeszcze (autor: Markizy | data: 14/03/09 | godz.: 14:12)
    cena 3850
    Radeon 3850 Sapphire 512MB 2xDVI bulk (AGPx8) 520zl
    Radeon 3850 PowerColor 512MB 2xDVI (AGPx8) 530zl


    radek 3650
    Radeon 3650 Sapphire 512MB 2xDVI (AGPx8) bulk 340zl

    tak że cena dla tego radka 400-480zl jest bardzo prawdopodobna.


  17. Markizy (autor: morgi | data: 14/03/09 | godz.: 14:59)
    No to wylicytowales ceny kart AGP od ati i powiedz mi jakie wystepuja racjonalne argumenty za tym, aby przeplacac 2x za karte graficzna, ktora bedzie na przestarzalej jednostce centralnej inwestycja w bloto. Jest wiele zestawow gotowych do HTPC, mozna sobie zlozyc samemu nowy i z uzywanych czesci duzo wydajniejsza zabawke, ale jedyny do mnie trafiajacy argument by zostac na AGP to albo brak checi/wiedzy do szerszych zakupow, zawsze to wiecej problemow kupujac wiecej sprzetow, albo ktos jest fanem AGP czy starych procesorow.

  18. morgi (autor: Markizy | data: 14/03/09 | godz.: 17:36)
    Jest sens, bo to nie jest najwyższej półki, są płyty z AGP do których można założyć core2 duo (tak że wykorzysta kartę).

    Do HTCP opłaci się bo karta ta ma wyjście HDMI z audio i wydajność nawet do gierek jest dobra i masz pewność że odtworzysz filmy 1080p.


  19. pięknie (autor: Rafael_3D | data: 14/03/09 | godz.: 18:32)
    posiadając C2D 4400 @2,6 na płycie z AGP, może wystarczy zamienić mojego Radka x1950 AGP na 46x0.
    Już 2 lata temu miałem przechodzić na PCI-E, taki był wówczas trend na rynku iż x1950 będzie ostatnią w miarę wydajną kartą na AGP. Pozostałem ze względu na posiadanie 4 GB RAM w DDR1 przy AGP. Dzisiejsza wiadomość poprawiła mi humor, zobaczymy jeszcze jak ten nowy radek będzie chodził z AGP. Może warto będzie się zainteresować.


  20. @Rafael_3D - "Dzisiejsza wiadomość (autor: Majster | data: 14/03/09 | godz.: 19:25)
    poprawiła mi humor".

    No właśnie, pewnie znaczna część użytkowników z płytami Socket A, 939 i 478 się ucieszy.

    Wystarczy popatrzeć na aukcje i sprawdzić, jakie karty pod AGP ludziska kupują. Moim zdaniem to "akty desperacji" - kupowane są np. GeForce FX 5200, a jak ktoś się postara to łyknie używanego GeForce 7300GT lub 6600GT. Żeby była tylko nowsza i sprawna karta.

    Dlatego PowerColor zrobiło konkretną niespodziankę. Brawo.


  21. Rafael_3D i Majster (autor: Markizy | data: 14/03/09 | godz.: 19:34)
    ale i tak największego znawce IT nie przekonacie :P

  22. Niespodzianka (autor: morgi | data: 14/03/09 | godz.: 20:15)
    jedna firma zadeklarowala ze ozywi agp, ale do czynow to daleko i zakupy szroty zawsze sa czeste i masowe, bog wie co ludzie czasem z tym robia.
    PS.
    C2D na agp to wyszukana plyta musi byc, chociaz racja, jest z kilka firm eksperymantatorskich, jedna nawet chce uzyc stary chipset na phenomka, a to oznacza agp w akcji. ;)


  23. agp (autor: scoobydoo19911 | data: 14/03/09 | godz.: 21:39)
    jest wiecznie żywe jeszcze nie tak dawno sam siedziałem na p4 2,4@2,5ghz i gf6600 256mb od gigabyte'a. mówię wam że agp przeżyje jeszcze pci-x16 2.0 a może nawet następną specyfikacje.

  24. morgi (autor: Rafael_3D | data: 14/03/09 | godz.: 21:40)
    zdziwiłbyś się jak ten zestaw się sprawuje. Nie ma aplikacji (czytaj: gry), która chodziłaby marnie. Jednak na horyzoncie są 2 gry (ArmA2 i OFP2) mające mieć ciut większe wymagania graficzne i x1950 już nie wydoli.
    Gwoli ścisłości - płyta to Asrock Conroe865PE AGP.


  25. Karty graficzne powinny być dostępne dla AGP 8x jak najdłużej. (autor: Majster | data: 14/03/09 | godz.: 22:02)
    Karty graficzne powinny być dostępne dla AGP 8x jak najdłużej, dlatego że klienci tego potrzebują. Tutaj NV dała ciała na całego.

    Widać to po ilości grafik zamawianych przez Komputronik - np. GeForce 6200A. Od kilku dni paski dostępności są pełne prawie na full, wiec ktoś to jednak kupuje.

    Tak więc sorry morgi ale nie masz racji.

    Nawet coś takiego jak DVI. Jeśli ktoś kupi nowy panel LCD przesiadając się z jakiegoś CRT, to bardzo stara karta idzie do lamusa. Druga sprawa to drivery, nawet zwykłe kodeki (np. K-Lite Codec Pack) ciągle się zmieniają i tu nowsze sterowniki są nie tylko potrzebne, ale wręcz wymagane.


  26. panowie (autor: piobzo | data: 15/03/09 | godz.: 10:08)
    agp/pcie na jednej płycie + Phenom (podobno nawet II) i to wszystko na nForce3..
    to tylko by Asrock http://www.asrock.com/...=ALiveDual-eSATA2&s=n


  27. Morgi (autor: Dabrow | data: 15/03/09 | godz.: 12:18)
    to był taki niewybredny żarcik (-; Bo owszem, dla kogoś szukającego top wydajności w grach - umarło. Fakt. Ale dla mnie nie, brak większego sensu na zmiany jeśli to co mam jest sprawne i działa na tyle na ile jest mi to potrzebne. Zmiana tylko po to że jest passe - to by była też sztuka dla sztuki. (-;

  28. Lolo - tyś zaś miastowy buc (autor: Dabrow | data: 15/03/09 | godz.: 12:22)
    Umyj sie czasem.

  29. Majster (autor: Thradya | data: 15/03/09 | godz.: 14:17)
    kiedy w końcu do Ciebie dotrze, że to nie kwestia ATI, ani Nvidii - nic nie stoi na przeszkodzie aby dowolny producent (tak jak w tym przypadku) wymóżdżył sobie mostek PCIe-AGP i zaczął to sprzedawać.

    Ale jak widać nie sprzedają większych ilościach, bo nie ma popytu.
    Ergo, "dlatego że klienci tego potrzebują" = gówno prawda.


  30. ... (autor: Galnospoke | data: 15/03/09 | godz.: 16:02)
    @Thradya - rozumem, ze ta karta powstala dla celow artystycznych, a nie dla potrzeb klientow ktorych: a) nie ma, b) nie potrzebuja tego produktu. Zastanow sie co piszesz.

  31. @Thradya (autor: agnus | data: 15/03/09 | godz.: 17:39)
    To oczywiste że na Pciex jest większy popyt. Ale najwyraźniej potrzeba rynkowa jest na AGP nadal. Myślałem że czas AGP się skonczył ale jeszcze jednak można z powodzeniem korzystać z tego portu i takie newsy jak ten dają nadzieję że ludzie z mocnymi konfigami na starym złączu będą mogli mieć na nim nowoczesną grafę. Fakt, z PCIex byłoby lepiej ale nie ma sensu zmieniać na siłę.

  32. Pewien news z Benchmarka z początku 2007 roku... (autor: Majster | data: 15/03/09 | godz.: 17:57)
    Mam go zapisanego w pliku tekstowym. Niestety link nie działa z wiadomych względów.


    Karta zgodna z DirectX 10 dla AGP:

    "Karta AGP, GeForce 7600 GS nVidii, będzie miała swojego następcę, sprytnie nazwanego G84 AGP. Karta będzie oparta na układzie kompatybilnym z DirectX 10 skierowanym na rynek starszych złączy AGP. W końcu, bo przecież nie od dziś wiadomo, że ostatnio trudno jest dostać nowy system AGP. Karta ma pojawić się w kwietniu.


    Wcześni nabywcy systemu Vista powinni być bardzo uradowani tą wiadomością, ponieważ karta ta pozwoli im zachować ukochane płyty główne nForce 2 i procesory Athlon XP, albo starą dobrą architekturę Netburst Pentium 4. G84 ma za zadanie zastąpić karty GeForce 7600 GS i zostanie wyceniona na około 100 euro, co nie jest wcale wygórowaną ceną jak na kartę AGP. Powstanie wersji AGP możliwe jest dzięki pełnej zgodności pinowej pomiędzy kartami G84 i GeForce 6600, a także 7600. Dzięki temu nie wymaga ona żadnych modyfikacji, aby zaistnieć na rynku AGP i wzbogaci go o produkt zgodny z DirectX 10."


    Oczywiście na zapowiedziach i planach NV się skończyło. Karty na AGP mają niezłe wzięcie na Allegro. Używane jak i również nowe, no ale takiego nagrzanego na nowości fachowca i doradcę jak Ty, to nic nie przekona (Thradya - do do Ciebie).

    Masz kasy jak lodu, stać Cię na drogi sprzęt, no problemo - ale weź pod uwagę, że są ludzie którzy ledwo mogą sobie pozwolić na grafikę za 200 zł. Tak, takim klientom jest potrzebny ten sprzęt.


  33. @Majster (autor: Marek1981 | data: 15/03/09 | godz.: 18:59)
    A przy okazji dałeś ładny kawałek ściemy tzw znawców: "albo starą dobrą architekturę Netburst Pentium 4"

  34. @Marek1981 (autor: Majster | data: 15/03/09 | godz.: 20:19)
    Łap się za słówka, łap, jeśli nie masz nic innego do roboty.

    P4 np. z HT nie był złym procesorem, sam takiego miałem i było ok. Bez Hyper-Threading to faktycznie była nędza, ale wersje P4 z tą technologią to był spory skok do przodu u Intela. Większa wydajność i stabilność.


  35. do niedawna (autor: psemeq | data: 15/03/09 | godz.: 20:33)
    mialem jeszcze calkiem wydajny sprzet na "starej" architekturze: barton 3200+, 6800gs. i musze powiedziec ze do zmiany mnie przekonal (zmusil) brak sse2 w procesorze. gdybym mial te instrukcje kupilbym wlasnie jakas lepsza grafe i wszystko by smigalo. spora czesc moich znajomych ma wlasnie jeszcze agp. i sa to gracze, ale w starsze gierki. nie do wszystkich przemawiaja gry typu crisis (liczy sie grywalnosc).

  36. muszę (autor: scoobydoo19911 | data: 15/03/09 | godz.: 21:17)
    sie z tobą zgodzić psemeq jeżeli chozi zmiany w sprzęcie ale crysys jest bardzo grywalny a grałem w niego na archaicznym sprzęcie (konfiguracja jest napisana na tym temacie gdzieś wcześniej) a w zasadzie na takim retro do się odczuć prawdziwe możliwości gry gdy grafika wszystkiego nie tuszuje.

  37. @Majster (autor: Marek1981 | data: 15/03/09 | godz.: 21:23)
    P4 był pewnego rodzaju ślepym zaułkiem i kichą Intela. Aczkolwiek wiadome praktyki tej firmy podcięły skrzydła AMD, zwłaszcza te finansowe. Co innego Core Duo, który był przełomem i dał Intelowi sporą przewagę, tym razem we właściwy sposób.

  38. I znowu zeszlo na gry (autor: AZet | data: 16/03/09 | godz.: 00:05)
    a lekcje mata odrobione? ;)))

  39. AZet (autor: psemeq | data: 16/03/09 | godz.: 09:14)
    nie chce Cie urazic ale to mom zdaniem od niedawna wlasnie gry powoduja wzrost rynku. jest to branza ktora daje zyc milionom, programistow, inzynierow, sprzedawcow, chinczykow, tajwanczykow i graczy ;D a gry moim zdaniem to lepszy sposob na spedzanie czasu niz patrzenie w tv ogladajac glupkowate seriale.
    zaraz sypnie ktos ze dziecinny jestem... ano jestem. mam 24 lata i jestem dziecinny. dziewczyna na 1 miejscu, ale w wolnej chwili fajnie pograc w cos fajnego (burnout ;D)
    gry nie sa zle. to ludzie zle je wykorzystuja. wiec nikt mnie nie przeona ze granie w gry jest zle. zle jest granie w gry nieodpowiednie do rozwoju umyslowego (strzela mnie jak kumpel sadza swojego 4-letniego syna przed gta4...)


  40. @psemeq (autor: Takeya | data: 16/03/09 | godz.: 11:17)
    popieram - gry sa rozwinieciem telewizji o mozliwosc uczestniczenia w akcji - bo w sumie ile mamy dobrych filmow z wyscigami? 3 czesci szybkich i wscieklych? a gier wyscigowych ile? a nie kazdego stac na spotrowe autko. podobnie z grami akcji, nie mowiac o strategiach...

    a wracajac do tematu - nie widze sensu zakupu radeon 4650 w przypadku posiadania x1950 pro - sam takowego posiadam (na pcie), kiedy kumpel zakupil 4650 do swojego piecyka - specyfikacja podobna, ale raczej gry chodza lepiej u mnie. co innego przy materiale hd, gdzie moj c2d e6550 ma momentami problemy z 1080p - momentami material sie scina... tak wiec o niepodkreconym dual core mozna zapomniec...


  41. @@@ (autor: Zbyszek.J | data: 16/03/09 | godz.: 14:50)
    Skoro tematy schodzą na historię, dodałem do newsa informacje spokrewnione.

    Nvidia chciała zrobić GeForce 8600 z AGP, później się z tego wycofała.


  42. Na AGP trudno nazwac takich (autor: morgi | data: 16/03/09 | godz.: 17:42)
    graczy inaczej niz desparaci, ktorzy znajda wymowke na to, aby nie kupowac nic wiecej niz tylko lepsza karte, bo reszta jest zbedna. Od czasow ostatniego top dla AGP minelo 3 lata to epoka w hardware i wszelkie tlumaczenia to wymowki w stylu czego musze kupowac nowe ciuchy, skoro stare jeszcze nie zuzyly sie i nie maja dziur, a odpowiedz jest prosta, bo swiat nie stoi w miejscu i ciagle musimy dotrzymywac mu kroku, poki mozemy.

  43. ... (autor: Galnospoke | data: 16/03/09 | godz.: 17:51)
    morgi - to dotrzymuj, ja wole wyjechac na plaze gdzie bikini to norma i az milo popatrzec. Ale jasne, lepiej sciagac panienki z internetu, na najnowszej karcie maja 200 fps! A 3dmark - pincet tysiecy punktow! Ochhhh, mocniej, mocniej! O zesz ... zasilacz mi pekl!

  44. Galnospoke (autor: morgi | data: 16/03/09 | godz.: 20:24)
    To ty masz na wakacje z bikini, a to nazywa sie dotrzymanie kroku w trendzie swiatowym, czyli podrozowanie, potwierdzasz tylko regule, a konsument chcacy znajdzie latwa droge do zaspokojenia potrzeb. Pakowanie mocniejszej karty to tylko wymowka, dla gracza i to marna, bo nie poprawi komfortu uzytkowania komputera w sposob oplacalny.

  45. ... (autor: Galnospoke | data: 16/03/09 | godz.: 21:15)
    Podrozowanie to dotrzynywanie kroku w standardzie swiatowym - o kurka, to sie nazywa faza. Idz Ty lepiej i stuknij jakas panienke, chocibys mial za to nie kupic nowego kotleta od nVidii. Dobrze radze (i szczerze). Jak to bylo? Aaaa... "widok rudych wlosow lonowych uspokaja" koniec cytatu.

  46. morgi słów brak... (autor: Rafael_3D | data: 17/03/09 | godz.: 00:31)
    jacy desperaci? mając c2d na płycie agp serio nic więcej W CIĄGU NADCHODZĄCEGO ROKU do gier nie potrzeba oprócz wydajniejszej grafiki (od mojego x1950). @Takeya - jeśli to prawda co piszesz to lipa.

  47. używam AGP... (autor: szczepan0233 | data: 17/03/09 | godz.: 18:15)
    i uważam że można się jeszcze ladnie pobawić na leciwych maszynkach:)
    Sam mam P4 z HT 3.0 do tego 2 GB ramu i radeona 3850@3870 . Do tego używam LCD 22" i nie ma takiej gry która by mi nie poszla na max detalach, tylko AA czasem musze zmniejszyc! Jedyna w co nie gralem to GTA4 ale ogolnie to daje rade jeszcze, i powiedzcie mi po co mam zmieniac platworme, skoro nie gram za duzo, w sumie wiecej gra moja siostra, i nie odbiega od komputera sasiada, za ktory dal 2tys zl.
    Skoro nawet filmy w HD plynnie mi odtwarza...
    Wiec może Morgi Ty mi podaj chociasz dwa powody, zeby przejsc na PCI-Express


  48. Taki 46x0 ma AGP to świetna karta... (autor: pwil2 | data: 17/03/09 | godz.: 21:19)
    ...dla kogoś kto na przykład prowadzi działalność/ma firmę zarejestrowaną na swoją chatę i ma oryginalne np. XP Pro OEM i Office Pro OEM na jakimś kompie w stylu PentiumD945/4GB/i875 (albo lepiej na płycie która obsługuje C2D z takim właśnie prockiem).

    Koszt zakupu oprogramowania wyniesie ponad 1500pln, a do tego reinstalacja wszystkiego (system, oprogramowanie, skaner, tablet, drukarki i wszelkie inne urządzenia). A jeśli ktoś nie potrafi tego wszystkiego zrobić sam to jeszcze trochę pln za to wszystko zapłaci.

    Zakupioną kartę w każdym sklepie zamontują za free.


  49. .c.d. (autor: pwil2 | data: 17/03/09 | godz.: 21:28)
    Oczywiście dla kogoś, kto czasem lubi zagrać, a mając oprogramowanie OEM przypisane do konkretnej płyty głównej (Office 2003 OEM się nie zaktywuje na innej płycie głównej, a XP OEM wg licencji jest powiązany z płytą główną) chce spać spokojniej i mieć pewność legalności.

  50. c.d. (autor: pwil2 | data: 17/03/09 | godz.: 21:32)
    Większości z Was to nie dotyczy, ale np. ostatnio wymieniałem nagrywarki w firmie na nowe LiteOny, bo Prezes firmy chciał mieć absolutnie wszystko legalne włącznie z Nero/TotalCMD/PowerDVD itp.

    (taniej było wymienić nagrywarki na nowe z Nero OEM, niż kupować BOX-owe oddzielnie)


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.