Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Poniedziałek 9 grudnia 2019 
    

Dział marketingu Intela coraz bardziej oddala się od rzeczywistości?


Autor: Zbyszek | źródło: WccFTech | 05:51
(6)
Tuż przed premierą procesorów Ryzen serii 3000, do sieci wyciekł artykuł opublikowany w wewnętrznym portalu Intela, adresowany do jego pracowników. W liście tym Intel informował swoich pracowników o nadchodzącej premierze nowych CPU AMD, oznaczającej dla Intela "nadejście trudniejszego okresu", a także zapowiedział "rozpoczęcie publicznej debaty na temat benchmarków". Kilka tygodniu później nastąpiła materializacja tej zapowiedzi - Intel wypuścił zestaw slajdów, mający przekonać, że benchmarki wielordzeniowe takie jak np. Cinebench nie są najlepszym testem faktycznej wydajnosci CPU, a w codziennych i rzeczywistych zastosowaniach jego procesory Core i7 9700K i Core i9-9900K wypadają nadal lepiej niż 12-rdzeniowy Ryzen 3900X.

Wygląda na to, że ten radosny marketing przybrał ostatnio jeszcze silniejsze rozmiary. Jak informują azjatyckie media, podczas swoich spotkań organizowanych z prasą, dystrybutorami i sprzedawcami, marketingowcy Intela przekonują, że 6-rdzeniowy i 6-wątkowy Core i5 9600KF jest konkurencyjny wobec Ryzena 7 3800X (8 rdzeni / 16 wątków), a 4 rdzeniowy i 4-wątkowy Core i3 9350KF stanowi konkurencję dla Ryzena 6 3600X (6 rdzeni / 12 wątków).

Ma to oczywiście wynikać z wyników wybranych przez Intela benchmarków, które według niego "dobrze oddają faktyczną wydajność CPU w codziennych i rzeczywistych zastosowaniach".

Niestety szkoda, że tak poważny producent zaczyna swoim marketingiem osiągać poziom kontaktu z rzeczywistością typowy raczej dla komedi.



 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Pełen odlot... (autor: Kenjiro | data: 9/12/19 | godz.: 08:16)
    Nie trzeba brać prochów, wystarczy poczytać materiałów marketingowych Intela...

  2. Nie patrzmy na innych. (autor: Mario1978 | data: 9/12/19 | godz.: 13:06)
    To , że średnia IQ wzrosła nie oznacza zupełnie nic.Trzeba dać takim ludziom myśleć na siebie a ktoś w końcu musi wspierać markę Intel.Jeżeli nie oddacie swoich pieniędzy za rozwiązania tej firmy to przyczynicie się do jej co raz gorszej kondycji.Jeszcze do nie dawna kierując się słupkami wydajności wybierało się Intela bo był lepszy.Teraz część osób będzie musiała się poświęcić (nawet kwestię swojego bezpieczeństwa w necie) i wybrać produkt Intela.

  3. Mateusz wzorem... (autor: Surfman | data: 10/12/19 | godz.: 08:59)
    To zaczyna przypominać wypowiedzi naszego premiera...Intel zaraz wynajdzie koło.

  4. nazatrudniali speców od PRu z AMD, (autor: Qjanusz | data: 10/12/19 | godz.: 23:14)
    więc czego tu oczekiwać...

  5. Qjanusz (autor: henrix343 | data: 11/12/19 | godz.: 21:07)
    totalnej katastrofy :)

  6. Surfman (autor: henrix343 | data: 11/12/19 | godz.: 21:09)
    nie kolo lecz nowa litofrafie bo ta 7 i 5nm nie "dobrze oddają faktyczną wydajność CPU w codziennych i rzeczywistych zastosowaniach" i moze nadejsc trudniejszy okres.

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.